Lääkkeellinen tyhjennys sairaalassa? Kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "siippa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vko 17sta sikiön vakavan rakennevian vuoksi. Menin edellisenä iltana, ja sain ensimmäiset lääkkeet hyvin aikaisin aamulla. Pääsin sitten illalla pois. Synnytys eli avautuminen ja "lapsen syntymä" veivät joitain tunteja. Ei ikävä kyllä ultrattu, että kaikki on tullut ulos, vaikka istukka oli repaleinen, joten kaavittiin sitten vielä reilun kuukauden päästä, kun meinasin kuolla verenhukkaan...

Vko 11sta keskeytynyt keskenmeno ja lääkitys kotona. Avautumiseen meni jokunen tunti, jonka jälkeen raskausmateriaali ym. alkoivat poistua vauhdilla. Sikiö oli siis kuollut pari viikkoa aiemmin...

Joo olen ollut kerran....ei yhtään kiva kokemus. Jouduin olemaan siellä käytävällä. Sanottiin että vointiani tullaan kysymään välillä. Kukaan ei kysynyt kertaakaan. Itse jouduin hakemaan kahdesti kipulääkettä:/ eli minulle se ei ollut kiva kokemus. Kotiin pääsin kun oli ollut 7h siellä käytävällä. Toivottavasti sinulle ei käy niin. ja minulla oli viikkoja 7-8...

Joo olen ollut kerran....ei yhtään kiva kokemus. Jouduin olemaan siellä käytävällä. Sanottiin että vointiani tullaan kysymään välillä. Kukaan ei kysynyt kertaakaan. Itse jouduin hakemaan kahdesti kipulääkettä:/ eli minulle se ei ollut kiva kokemus. Kotiin pääsin kun oli ollut 7h siellä käytävällä. Toivottavasti sinulle ei käy niin. ja minulla oli viikkoja 7-8...

Kamalaa! Siis jouduitko olemaan siellä käytävällä, vaikka oli vuotoa? Olisit tehnyt valituksen. :/

Yhteistyössä