Lääkkeellinen raskaudenkeskeytys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kuollut sikiö siis abortoitiin kun ei itekseen tullu ulos.
Helvetillinen tuksa ja vuoto. Jotain sitten vielä sinne jäi, kuuden viikon päästä kohtutulehdus ja kirurginen kaavinta. Sen jälkeen en ollut yhtään kipeä ja vuotokin oli murto-osa siitä mitä lääkkeiden jälkeen.

Ikinä en enää suostuisi lääkkeisiin.

jep en suosittele minäkään lääkkeellistä. mulla ei myöskään kaikki tullut pois joten kaavintaan jouduin joka tapauksessa. hassuinta oli se että samoihin aikoihin myös kahdella tutullani tuli ongelmia lääkkeellisesti tehtynä....

keskenmenon jälkeen kohdun tyhjennys lääkkeillä, helvetillinen kipu ja vuoto, taju meinasi lähteä kotona useampaan otteeseen, kuitenkin jouduin vielä kaavintaan, kun kohtuun oli jäänyt "raskausmateriaalia" Kaavinta oli piece of cake tuohon verrattuna.

mulle tehtiin lääkkeellinen keskeytys rv5+jotain. Olin osastolla n.3 tuntia, sit sain lähteä kotiin koska mitään ei ehtinyt tapahtua, tuli kotiin ja menin nukkumaan ku alkoi supistaa, ukko oli lähdössä apteekkiin hakee särkylääkkeitä mutta ei ehtinyt edes ovesta ulos ku kipu oli jo poissa, eli muhun sattui jotain 10min. Sen jälkeen alkoi vuotaa, en muista miten kauan vuosi. Ja se oli siinä. Eli mulla meni lääkkeellinen keskeytys tosi hyvin.
Lääkäri sanoi et se kipu on vähän samalainen ku synnytys mutta ei muuten ollut, ei lähelläkään.

abortti tehtiin lääkkeillä, ei se pahemmin sattunu mut vuoto kesti tosi kauan, kuusi viikkoa. Ensimmäisen tabletin otin kotona ja seuraavana päivänä sikiö tuliki pois ja vuoto alko ja sit kolmantena päivänä kun olin sairaalassa, niitten oli tarkotus laittaa kohtuun jotain tabletteja mut kun se sikiö tuli jo edellispäivänä pois niin sain ottaa ne suun kautta, kohtu supisteli ja veri huilas, pääsin sairaalasta jo parin tunnin päästä pois ja vuotoa jatku noin kuusi viikkoa, aika runsaana. Ei mukava kokemus, mut pakko mikä pakko

keskenmenon takia lääkkeillä tyhjenneltiin kohtua..se oli jotain aivan hirveetä!!! ihan järetön TUSKA koko kehossa se kävi niin hirveen kipeetä! ja verta tuli ku aisaa, mutta silti kohtuun jäi jotain ja jouduin kaavintaan joka oli ihan pikku juttu! sinne vaan saliin ja taju kankaalle ja kun heräsin ni oli niinku ei mitään ois tehty muuta ku annettu nukkua ihan helevetin hyvin!! ei siis kipuja, ei mitään!! :/

Mua pelottaa.. Mulle tehtiin lääkkellinen to ja siitä asti on sattunu kamalasti kun kävelen tai istun.. Unikaan ei meinaa tulla kovien kipujen takia.. Onkohan sinne jäänyt raskausmateriaalia? Mitä veikkaatte?

Yhteistyössä