Lääkk.tyhjennys menossa, mistähän tiedän....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja menetys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

menetys

Vieras
vuodanko tarpeeksi? :/ että pitääkö ottaa vielä toiset 2 cytotecia...
viikkoja oli vain 6+4 että ei sitä materiaaliakaan varmaan paljoa ole mutta nyt vuotaa vain kun menkoissa. Aamulla otin siis 2. Ettei joutuis kuitenkin kaavintaan ja nää kivut oliskin turhia.

Onko teillä kokemuksia, tietoa?
Vai otanko kuitenkin varmuuden vuoksi?

Kehoitan menemään ulgtraan tarkastukselle jonkin ajan kuluttua niin nähdään ajoissa jäikö vielä residuaa kohtuun. Mulla nimittäin jäi palanen istukkaa ja se piti sittenb kaapia vaikka lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen hoitajat olivat silmämääräisesti katsoneet että muka tarpeeksi olisi tullut...mutta ei.

Se niukka vuoto tarkoittaa mun mielestä vaan sellasta pientä tiputtelua, jos tulee kuten menkoissa niin se on silloin tavallinen vuoto. Eihän sieltä mitenkään ole tarkoituskaan tulvia mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja erka:
Kehoitan menemään ulgtraan tarkastukselle jonkin ajan kuluttua niin nähdään ajoissa jäikö vielä residuaa kohtuun. Mulla nimittäin jäi palanen istukkaa ja se piti sittenb kaapia vaikka lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen hoitajat olivat silmämääräisesti katsoneet että muka tarpeeksi olisi tullut...mutta ei.

oho :( ja mulle ei muuta jälkitarkastusta sanottu kun että tehdä testi muutaman viikon päästä

Alkuperäinen kirjoittaja KM kokenut :
Se niukka vuoto tarkoittaa mun mielestä vaan sellasta pientä tiputtelua, jos tulee kuten menkoissa niin se on silloin tavallinen vuoto. Eihän sieltä mitenkään ole tarkoituskaan tulvia mitään.

ok. vissiin ne vuodon määrätkin sitten vaihtelee, kun vaan jostain lukenut että vuotaa niin että pöntöllä lorisee ja tuossa ohjeessa lukee että raskaus poistuu runsaana verenvuotona. Ei näitä kipuja kyllä haluis lisätä niillä lääkkeillä mutta pelottaa että jotain sit jäis sinne...

Mulle ohjeistettiin et 2 cytotekia ja sit 4h päästä taas 2 cytotecia.
Vuoto alko kunnolla vasta seuraavana päivänä ja kyl sitä tulikin. Raskaus keskeyty viikolla 10, mut alkio vastas vasta viikkoa 4 (eli aikasmemin jo mennyt), ja silti tavaraa tuli reilusti (pöntöllä kun istu niin saatto suihkuta ja hyytymäklönttejä tuloi reilusti).
Ite otin kyllä ihan reilusti kipulääkitystä Burana 600mg x 3 ja panadolia 1gx 3 ja kipuja ei ollut pahemmin.

Mullakaan ei ollut muuta jälkitarkastusta kun Hcg koe muutamien viikkojen päästä.

Voimia jaksamiseen

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja erka:

oho :( ja mulle ei muuta jälkitarkastusta sanottu kun että tehdä testi muutaman viikon päästä

Ei mullekaan mut menin yksityiselle kun arvelutti asia ja olin lukenut vastaavista huonoista kokemuksista.

Yhteistyössä