Lääketieteellisen syyn takia keskeytyksen kokeneet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja stoppis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

stoppis

Aktiivinen jäsen
27.02.2007
2 080
0
36
Haluaisin kuulla kokemuksia keskeytyksestä, kun syyt lääketieteelliset. Millä viikoilla olette joutuneet ja miten on käynnistetty? Kuinka kauan jouduitte odottamaan keskeytykseen pääsyä? Miten keskeytys sujui?

Meillä np-ultrassa rv 12+1 eilen löytyi niin pahat epämuodostumat, että toivoa ei annettu. Äippäpolille menossa ensi viikolla (soittavat, en tiedä vielä milloin). Haluaisin saada asian mahd. pian pois alta, mutta keskeytys pelottaa :'( Olin jo ajatellut, että kaavinta sopisi minun mentaliteetilleni paremmin, mutta ilmeisesti näillä viikoilla sitä vaihtoehtoa ei anneta?

Itse jouduin keskeyttämään raskauden 5 viikkoa sitten. Tuolloin oli viikkoja kasassa 23.

Käynnistys aloitettiin suun kautta muutama tabletti, sitten kotiin odottamaan. Kahden päivän kuluttua osastolle, ja emättimeen tablettia, ja sen jälkeen jatkettiin 3h välein suun kautta. Synnytys sinänsä oli helppo, kunhan sinne saakka päästiin.

Kamala kokemus kaikin puolin, mutta ei muu auttanut.

Mulla oli 10v sitte oma henki kyseessä, siks keskeytys. Oli viikkoja vasta 9 ja risat, mut kaavinta tehtiin nukutuksessa.
Vieläkään en oo antanu silloselle lekurille anteeks, ku jälkeenpäin toinen lääkäri oli sitä mieltä, et ei ois tarvinnu keskeyttää.

Alkuperäinen kirjoittaja stoppis:
Haluaisin kuulla kokemuksia keskeytyksestä, kun syyt lääketieteelliset. Millä viikoilla olette joutuneet ja miten on käynnistetty? Kuinka kauan jouduitte odottamaan keskeytykseen pääsyä? Miten keskeytys sujui?

Meillä np-ultrassa rv 12+1 eilen löytyi niin pahat epämuodostumat, että toivoa ei annettu. Äippäpolille menossa ensi viikolla (soittavat, en tiedä vielä milloin). Haluaisin saada asian mahd. pian pois alta, mutta keskeytys pelottaa :'( Olin jo ajatellut, että kaavinta sopisi minun mentaliteetilleni paremmin, mutta ilmeisesti näillä viikoilla sitä vaihtoehtoa ei anneta?

Joudutko sä synnyttämään sen? :hug:

Mulla tehtiin kaavinta 12+ viikoilla, sikiön koko vastasi 11+0 ultrassa. Mutta lääkkeellistä mulle ei edes ehdotettu. Tosin ero voi olla siksi koska mulla sikiö oli kuollut.

Voimia kovasti, rankka päätös keskeyttää vaikka muita vahtoehtoja ei olisikaan... :'( Paljon voimia. :hug:

Yhteistyössä