E
Eräs kyselijä
Vieras
Onko kukaan joutunut syömään raskauden aikana zoloft merkkistä masennuslääkettä? Tai seroquel nimistä lääkettä? Itse "joudun" syömään kumpaakin, seroquelia kyllä pienimmän mahdollisen annoksen, auttaa miuta nukkumaan.. Ja lääkärikin on antanut luvan että voin jatkaa raskaudesta huolimatta kyseisten lääkkeiden ottamista. Itseäni kuitenkin aika ajoin käy vaivaamaan että jospa niistä kuitenkin on jotain hirveää haittaa vauvalle.. Oon syönyt kyllä niitä koko raskauden jo ja nyt olen rv 29+0..
Olisi vaan jotenkin helpottavaa tietää jos joku muukin on "joutunut" syömään jompaa kumpaa lääkettä raskaana että onko vaikuttanut mitenkään vauvaan? Luin jostain että voisi tulla vastasyntyneelle vieroitusoireita kun syntyy niin kyseisistä lääkkeistä, onko se vakavaa ja meneekö ohitse kuinka pian? Vaikuttaako annostus mitenkään siihen että kehittyykö vieroitusoireet vai ei? Kiitoksia jo etukäteen jos joku vastaa.
Olisi vaan jotenkin helpottavaa tietää jos joku muukin on "joutunut" syömään jompaa kumpaa lääkettä raskaana että onko vaikuttanut mitenkään vauvaan? Luin jostain että voisi tulla vastasyntyneelle vieroitusoireita kun syntyy niin kyseisistä lääkkeistä, onko se vakavaa ja meneekö ohitse kuinka pian? Vaikuttaako annostus mitenkään siihen että kehittyykö vieroitusoireet vai ei? Kiitoksia jo etukäteen jos joku vastaa.