lääke nimeltä librax

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja (vatsa)jännittäjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

(vatsa)jännittäjä

Vieras
Kuten otsikosta voi päätellä, niin olisin kysynyt löytyykö täältä ketään kyseisen lääkkeen käyttäjää? Jos, niin minkätyyppiseen vaivaan määrätty? Sivuvaikutuksia, onko auttanut? Kauanko vaikutus kestää, millä lailla vaikuttaa yms.?

Ja pyydän anteeksi jos tämä tuli väärään osioon, mutta en tiennyt mikä olisi oikea paikka :/

Vastauksistanne olen kiitollinen.

Muistanko oikein että on laihdutus lääke?
Jotenkin tuli sellainen muistikuva että mun mutsi veti noita kun piti saada painoa
alas leikkausta varten.
Voin kyllä muistaa väärinkin

On se masennus lääkekin mutta kun eri lääkkeitä käytetään myös muuhun kuin ns.alkuperäiseen tarkoitukseen niin sitä tosiaan käytetään myös laihdutuslääkityksenä.

Ei todellakaan oo mikään laihdutuslääke, eikä myöskään masennuslääke, vaan juuri käytetään tohon vatsalla jännittämiseen. Mulla on noita, mutta oon vaan yhen joskus noin vuosi sitten ottanu. Ja se kyllä autto, mutta taitaahan noi ollakin aika tujuja kolmiolääkkeitä, eikä niitä voi ihan koko ajan syödäkään. Sivuvaikutuksista en muista, ei muistaakseni tullu mitään. En kyllä muista vaikutusaikaakaan, muistaakseni soitin yliopiston apteekin tietonumeroon joskus ja kysyin noitakin, mutta ei voi enää muistaa.

4.1. Käyttöaiheet

Gastrointestinaaliset: Ärtyvä paksusuoli, spastinen paksusuoli sekä hypersekreetion, hypermotiliteetin, ripulin, koliitin, gastriitin, duodeniitin, vatsa- tai pohjukaissuolihaavan ja sappiteiden dyskinesian aiheuttamat ruoansulatuskanavan toiminnalliset häiriöt.

Urogenitaaliset: Spasmit ja dyskinesiat, ärtynyt rakko, dysmenorrea.

Lähde: http://spc.nam.fi/humspc/l/188609.xml?Template=/html/spctemplate.html

Yhteistyössä