Y
yök
Vieras
Minulla on ollut silloin tällöin proppuja, ehkä kerran pari vuodessa. Nyt kuukausi sitten alkoi tuntumaan kova haju nielussa, kaivelin niin tuli niitä proppuja paljon. Tuntuu välillä sitkeää limaa ja nyt niitä näyttää tulevan joka päivä (proppuja). Äsken oli taas palan tunne kurkussa, olin putsaamassa propun pois niin sieltä tuli vähän verta :x
Onko jollain kokemusta, kieliikö tämä jostain tulehduksesta vai mistä? Mitään varsinaista kipua kurkussa tai risoissa ei tunnu, proppuja lukuunottamatta näyttävät siisteiltä. Mutta haju pysyy, joskin se on häivennyt kun olen nielua puhdistanut propuista.
Onko jollain kokemusta, kieliikö tämä jostain tulehduksesta vai mistä? Mitään varsinaista kipua kurkussa tai risoissa ei tunnu, proppuja lukuunottamatta näyttävät siisteiltä. Mutta haju pysyy, joskin se on häivennyt kun olen nielua puhdistanut propuista.