Lääkäri sanoi että mulla ollut niin nopeita synnytysksiä kolme viimeistä...:/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
Että pitää tilata ambulanssi heti kun synnytys alkaa,muuten en välttis ehi sairaalaan..apua..mitsä tiedän milloin soitan ja milloin on tosi kyseessä kun jos supistaa...nytkin koko ajan supitsaa,entä jos soitan ambulanssin turhaan:( viikkoa 37+4... viime synnytys kesti supistuksien kans noin 2tuntia ja ponnistus 5min...apua:(

hö ei mulle mitään sanottu lanssin tilaamisesta, edellinen synty 25minuutissa. Onneks oltiin muutenkin menossa sairaalaan :)
mutta kyllä varmaan sitten kun supistuksien aikaan et pysty tekemään muuta ku puhisemaan olis hybä aika jo tilata kyytiä.

sitä justiin miehen kans mietittiin että mihin mentäis tässä esim jo viikonloppuna...mut hotellit ja mökitkin on niin kalliita siis jos se raskaus sattuu ylikin menemään...sukulaisia ym ei asu lähempänä..

niin ei taija sekään onnistua kun on kolme muutakin lasta:/ pitäää vaan sitte ehtiä tai sit meen yksin sairaalaan jo aikaisemmin..ja mies jää lasten kans kotiin..kätilö sanoi että sekin on mahdollista jos ei sairaala kovin täynä ole..

Mulla muutama kaveri jolta on tuon takia käynnistetty kun ollu epävarmaa ehtivätkö sairaalaan asti sitte kun synnytys alkaa. Onko jotain hostelleja tms missä ois halvempi asua?

Mulla onneksi käynnistettiin viimeinen, mulla alkaa veden menolla ja vauva on ulkona 20 minuutin päästä eli mun pitää olla käytännössä osastolla, jos meinaan haluan päästä saliin asti synnyttämään. :D
Koko ajan lyhentynyt pari ekaa tuli tunnissa, kolmas tosiaan 20 minuuttia. Ja joo, meilläkin 200 kilsaa synnärille.

Menisin lähemmäs tai pyytäisin käynnistystä, jos et halua synnyttää ambulanssissa.