Lääkäri SAA imeä naisen rintoja!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Åsa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Åsa:
Just :x
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009100910397658_uu.shtml

joo, voi vittulan väki. kuinkahan tarkkaan hovioikeudelle piti selittää tuo miten tapahtunu. runkkaskohan ne samalla pöydän alla kun kuuntelivat stooria!

Muistelen kyllä, että mun rintoja on tunnusteltu muualtakin kuin edestä kun on ollut patti rinnassa. Mutta sisäänpäin olevia nännejä ei ole yksikään lääkäri (mies tai nainen) alkanut imeskelemään.

Aivan sama, vaikkei lääkärillä olisi ollut seksuaalisia intressejä. Se nänni olisi pitänyt saada ulos (jos kerran oli tarve) jollain muulla keinolla. Tuomio tuosta olisi pitänyt saada, koska nainenhan joka tapauksessa itse koki (ja kaikki meistä kokee) aikuisen miehen nännin imemisen seksuaalisena tekona.

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Kokitkin maistelevat työssän koko ajan että onko tavara tuoretta... =)

Kyllä kirurginkin velvollisuus on työntää sormensa kaikkiin reikiin... Näin sanoi eräs alansa huippu ihan tsoukkina :D
Mutta minusta tuo tapaus ja siitä tehty päätös on jotain aivan käsittämätöntä!! Ja varmasti todella noloa tälle naiselle
:(

En nyt halua olla tän lääkärin puolella, mutta 10-15 sekuntia on aika pitkä aika, kyllä mä siinä ehkä viiden kohdalla oisin jo tehnyt asialle jotain jos se olis mua vaivannut...
Ja jos lääkäri on etukäteen sanonut (vai onko ihan ykskaks yllättäen käynyt tissiin kiinni?) että imaisenpas vähän tuota nänniä että saadaan se ulos, eikö siinä vaiheessa olis voinut sanoa että eläpäs imaise? Miks kukaan edes kuvittelis että se on ihan normaali toimenpide...

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Laskekaapas kuinka pitkä aika on 10-15 sekunttia? Ihmettelen, että miksi nainen on antanut tapahtuman
kestää niin kauan? :o

Jos se on mennyt ihan paniikkiin? Toisille käy niin ja silloin ei toimintakyky ole huipussaan.

Toi otsikko on niin koominen :D
Ihan niinkuin kaikki lääkärit nyt tästä eteenpäin imisivät jokaisella vastaanotolla, kun kerran on oikee lupa..

Eiköhän ollut yks hullu poikkeustapaus tämä. Kuulostaa ällöltä :x

Alkuperäinen kirjoittaja Åsa:
Laskekaapas kuinka pitkä aika on 10-15 sekunttia? Ihmettelen, että miksi nainen on antanut tapahtuman

Jos se on mennyt ihan paniikkiin? Toisille käy niin ja silloin ei toimintakyky ole huipussaan.

Niin tai se ajatus, että lääkäri on joku "jumala" ja niin tehdään, jos lääkäri sanoo.

Alkuperäinen kirjoittaja Onnenkantamoinen:
Toi otsikko on niin koominen :D
Ihan niinkuin kaikki lääkärit nyt tästä eteenpäin imisivät jokaisella vastaanotolla, kun kerran on oikee lupa..

Eiköhän ollut yks hullu poikkeustapaus tämä. Kuulostaa ällöltä :x

Eikös toi nyt ole tavallaan oikeuden ennakkotapaus... vaimikäsenyton :|

Ei sitä nyt heti huomaa miltä se alkaa tuntumaan. Sitten vasta jos alkaa ällöttää, tehdään ilmoitus poliisille.

Yhteistyössä