lääkäri mokasi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja viluinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

viluinen

Vieras
selkä leikattiin marraskuun alussa. lääkäri sanoi laittavansa lähetteen fysiatrian polille, koska selässä todettiin myös välilevyn rappeuma.
nyt aloin ihmetellä kun aikaa ei sairaalasta vain kuulu. soitin fysiatrian polille, siellä ei mitään lähetettä edes löytynyt. luki leikkaus kertomuksen jonka lopussakin luki et laittaa lähetteen.

soitan kirurgian polille, hoitaja lupaa laittaa lääkärille viestin että lähete unohtunut laittaa. mitään muuta he ei voi tehdä kuin laittaa lähetteen nyt. minä siis olen edelleen jonotus listan hännillä. aika polille vasta joskus keväällä.
ottaa päähän ja pahasti. mutta ei tässä mikään nyt auta.
selkä todella kipeä, ja toiseen jalkaan alkanu taas säteily kipu mikä oli hoitajan mukaan paha juttu. en tosin älynny kysyä mitä haittaa siitä nyt muka on.

Siellä on joku hermo pinteessä jos jalkaan säteilee. Se olisi hyvä saade HETI kuntoon, ettei käy niinkuin äidilleni jolle tuli samasta syystä elinikäinen hermovaurio. Kärsii kivusta loppuelämänsä.

mulla kanssa leikattiin välilevynpullistuma 4 vkoa sitten ja se epäonnistui. välilevyyn jäi hermokudosta ja olen nyt kipeämpi kuin ennen leikkausta. nyt pitäisi sitte 2 kk oottaa jälkitarkastukseen jos sattuisi itsestään menemään ohite :kieh: 2 kk pitäisi syödä kauheita määriä vahvoja kipulääkkeitä, mut sanoin suoraan että minä en niitä syö, muutenkin syön vähän särkylääkkeitä. peffa ja alavartalo puutuu, säteilee jalkaan ja varpaat puutuu |O
et näin etiäpäin. tsemppiä sulle :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Apsi Deisi:
Siellä on joku hermo pinteessä jos jalkaan säteilee. Se olisi hyvä saade HETI kuntoon, ettei käy niinkuin äidilleni jolle tuli samasta syystä elinikäinen hermovaurio. Kärsii kivusta loppuelämänsä.

no eipä nyt mihinkään pääse heti hoitoon.... lääkärin mokan takia. päivystyksessä varmaan käytävä kun jalka todella kipeä taas