Lääkäri määräsi Terolut-lääkettä kuukautisten siirtoon. Siltikin kuukautiset nähtävästi alkamassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mitä ihmettä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mitä ihmettä"

Vieras
Lääkäri tosiaan määräsi mulle Terolut:a kuukautisten siirtoon kun olen menossa leikkaukseen, jossa kuukautiset eivät ole toivottavat. Nyt kuitenkin on sellaista pientä tuhruvuotoa ollut jo parin päivän ajan. Merkitseekö tää sitä, että kuukautiset ovat alkamassa Teroluteista huolimatta vai voiko tuollainen tuhruvuoto olla ihan normaalia?

Pitää huomenna soittaa vielä tuonne sairaalan polille asiasta ja siirtää mahdollisesti leikkauksen ajankohtaa jos tässä on oikeasti kuukautiset alkamassa.

Terolutin aikana voi tulla pientä tuhruvuotoa, mulla ainakin tuli. En syönyt siitä tosin kuukautistensiirtämistä varten, mutta tuli sellaista pientä välivuotoa mikä ei isoksi vuodoksi kuitenkaan muodostunut. Montako päivää olet terolutteja syönyt ja paljonko vielä jäljellä?

[QUOTE="hmmm";28996983]Terolutin aikana voi tulla pientä tuhruvuotoa, mulla ainakin tuli. En syönyt siitä tosin kuukautistensiirtämistä varten, mutta tuli sellaista pientä välivuotoa mikä ei isoksi vuodoksi kuitenkaan muodostunut. Montako päivää olet terolutteja syönyt ja paljonko vielä jäljellä?[/QUOTE]

5 päivää olen kuuria syönyt ja lääkäri meinasi, että leikkauksen jälkeen kannattaa syödä Terolutia vielä noin kahden viikon ajan. Olen menossa torstaina leikkaukseen. Pieni vuoto ei vielä estä leikkausta, mutta kunnon normivuoto on jo este leikkaukseen menolle.

[QUOTE="Vieras";28997053]Kannattaisi ehkä olla lääkäriin yhteydessä voiko annosta nostaa vuodon rauhoittamiseksi.[/QUOTE]

Huomenna soitankin tuonne sairaalan polille asiasta. Googlettamalla löytyy Terolutista ja kuukautisten siirtämisestä tosi ristiriitaista tietoa, eikä sekään tieto aina niin luotettavaa välttämättä ole.

[QUOTE="Miira";28997112]Miksi ihmeessä lääkäri ei määrännyt Primolutia?[/QUOTE]

Sen kun tietäisi. Enpä edes osannut kyseenalaistaa tuota Terolutia kun mulla ei ole aikaisempaa kokemusta tai tietämystä kuukautisten siirrosta.

Keltarauhashormonia ne molemmat ovat ja molempia määrätään kuukautishäiriöihin ja kuukautisten siirtoon. Omien kokemuksieni mukaan Terolutit toimii paremmin; Primolut ei ole aina tehonnut, vaan kuukautiset ovat alkaneet kesken kuurin.

Keltarauhashormonia ne molemmat ovat ja molempia määrätään kuukautishäiriöihin ja kuukautisten siirtoon. Omien kokemuksieni mukaan Terolutit toimii paremmin; Primolut ei ole aina tehonnut, vaan kuukautiset ovat alkaneet kesken kuurin.

Mun pitää joka tapauksessa soittaa polille kun kerran kuukautiset ovat este leikkaukselle, jos ne siis ovat todella alkamassa. :(

Millä annostuksella syöt Teroluteja kuukautisten siirtoon? Jos annos on liian pieni? Pientä vuotoa voi tosin tulla kuurin aikana joka tapauksessa, mutta kuukautisten ei pitäisi alkaa.

Yhteistyössä