Lääkäri lupasi 99% varmuudella poikaa.. Kertokaas mulle miten tämä kuva on oikein otettu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ültra
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Selvästi kuva on otettu 'alhaalta päin',eli kuvassa näkyy vauvan pakarat, joiden välissä pippeli. Mustat viivat kivesten alla taitaa olla kivesten tai selkärangan varjoja.

Kasvoja ei kuvassa näy, vain vauan alapää.

Te jotka näette koko vauvan tuoss kuvassa, niin verratkaapa huvikseen vaikka istukan napanuoran ja vauvan mittasuhteita! Jos kuvassa olisi muka koko vauveli, niiin istukkahan olisi käytännössä isompi kuin vauva!

Luin ap: viestejä uudestaan ja hoksasin, että lääkäri oli sanonut vauvan kasvojen olevan kiinni istukassa. Sekin tukee sitä että kuvassa on vauvan pakarat. Pyöreä pallo yläkumlassa voisi olla vauvan kantapää, joka on ehkä ollut pippelin edessä silloin kun lääkäri oli sanonut, että ei nää kiveksiä.

Eihän tuolla sinänsä mitään väliä ole mutta häiritsee todella paljon kun niin sekava kuva..Tätyyy toivoa että sentäs sukupuolen nyt sit veikkasi 99% varmuudella oikein. itse en oikein usko että nuo pakarat olisi koska ovat melko isot verratuna muuhun ja nuo kiveksetkin sivusta kuvatun näköset ja tuo napanuora lähtee väärään suuntaan jos miettii että vauvan kasvot istukassa oli kiinni.

Mä sanoisin kans että kuva on otettu alhaalta päin. Eli pakarat (ja lantion luut) näkyvät siinä ja pippeli välissä. Pallot ovat todennäköisesti vauvan kantapäät, molemmissa reunoissahan näkyy melko samanlaiset pallot. "Kouru" pippelin alapuolella on todennäköisesti vauvan selkärankaa/nikamia. Nämä kuvathan ovat poikkileikkauskuvia, eli vähän joutuu hahmottelemaan miten se on kuvassa juuri siinä kohtaa/siinä syvyydessä missä kuva on otettu =)

Miten napanuora voi lähteä väärään suuntaan? Sehän voi parhaimmillaan/pahimmillaan olla yli puoli metriä pitkä ja kiemurrella kohdussa vähän tähän ja tuohon suuntaan. Pakarat voivat näyttää isoilta, jos jalat eivät ole täysin 'linkussa', eli kuvassa olisi peppu ja takareidet.

Minusta kuva on erittäin selkeä. Vaikken aikonut, niin paljastan, että olen ammatiltani kätilö.

Kyllä tuossa munkin mielestäni on alhaaltapäin otettu kuva, jossa näkyy pakarat ja pippeli.

Tosin jos oman vauvani kuvaan vertaan, niin kyllä se melkolailla erilaiselta näyttää. Tämä kuva on varmasti kuvattu alhaltapäin ja poikaa meille kuvan perusteella lupailtiin.

Kuva on aika selkeä. Alhaalta päin otettu. Kaksi pallia ja pippeli välissä. Lapsi on jalat kasvoja vasten joten jalkoja ei muuten näy, peppu vaan. Onnea pojasta!

[QUOTE="Nuuh";28780479]Ultra kuvahan on viipale kuva. Ei siis mistään tietystä suunnasta otettu.[/QUOTE]

? Tietysti se on jostain suunnasta otettu eikä mikään varsinainen sisäinen viipalekuva, kuvanäkymään tulee se mitä ultrakeilaan sillä hetkellä sattuu.

Yhteistyössä