Lääkäri imi naisen nänniä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tigru87
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
toi oli kyllä aika päräyttävä uutinen :laugh:
Mut hemmetti, en kyllä ite antais lupaa lääkärin imeskellä nänniäni
oli millanen tutkimus tahaansa.. ihan maalaisjärkee ku käyttää niin varmaan
ois tajunnu ettei lääkärit yleensäkään imeskele potilaittensa nännejä tutkimuksissa :o

Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:
Jos lääkäri kysyis että "saanko kouria sua takaapäin ja vähän imasta tisusta?" mä olisin toivottanut hyvän matkan helvettiin ja painunut ulos huoneesta.

Mulla oli aikoinaan (kun olin sinkku ja nuori) niiiin hottis omalääkäri-mies että mä suorastaan haaveilin tuollaisista ehdotuksista :snotty: :D .
Mutta ei se koskaan ehdotellut :'(

Jos lääkäri kysyis että "saanko kouria sua takaapäin ja vähän imasta tisusta?" mä olisin toivottanut hyvän matkan helvettiin ja painunut ulos huoneesta.

no just noin se lääkäri on varmaan asiansa esittänyt, kun nainen on niin hövelisti suostunut.

gynekologitkin yleensä paukauttaa, että pötkähdäs eukko siihen laverille haarat levällään niin setä vähän ronkkii.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm..:
Alkuperäinen kirjoittaja Niini:
Jee, pääsinpä viimein kirjautuun..! Missähän paikkakunnalla tuo on tapahtunut? Jutussa luki et pohjois-pohjanmaalainen käräjäoikeus, muttei muuta.

Tuolla ylempänä lukee et Raahessa tapahtunut.

No niinpä oliki. Latasi sivua niin kauan, että väliin ehti monta muuta, kiitos kumminki :)

Alkuperäinen kirjoittaja just just:

no just noin se lääkäri on varmaan asiansa esittänyt, kun nainen on niin hövelisti suostunut.

gynekologitkin yleensä paukauttaa, että pötkähdäs eukko siihen laverille haarat levällään niin setä vähän ronkkii.

:laugh: :laugh:
Voi vitsi teitä... :laugh:

Kyllähän iäkkäämpi ja rohkeampi nyt pistäis vastaan ja haistattais pitkät! Mutta nuoresta naisesta kysymys. Luulenpa, että jos oikeasti olisi tykännyt ja tuosta vaan antanut luvan että joo ei siinä mitään, niin tuskin olisi juttua nostanut! Ja täytyyhän tässä väärin olla tehty koska juttu on nostettu! Epäilen, että yksinkertaisesti on säikähtänyt kuten jossain tekstissä kävi ilmi. Ja kun lääkäriä vielä pidetään korkea-asrrvoisena ja osaavana!

Miettikääs vähän, miksi ei saanut rangaistusta? Ehkä niillä oli suhde. Mä en usko, että kellään ois niin huono arviointikyky, et kävis lähentelemään potilastaan ihan tosta noin vaan.

"Ilta-Sanomien mukaan nännin imeminen tapahtui ultraäänitutkimuksen jälkeen. Lääkäri pyysi naiselta luvan imeä rintaa selvittääkseen, tuleeko rinnasta eritettä. Nainen suostui pyyntöön omien sanojensa mukaan hämmennyksissään ja paniikissa."

Ällöttävää :x Mulla on takana kaksi raskautta eikä kertaakaan ole rintojen tutkimista edes ehdotettu...Enkä varmasti edes lupaa antaisi jos ehdottais =)
Mutta mutta,jos tuo nainen kerran on imemiseenkin luvan antanut niin kait hän sitä tutkimusta tosissaan halunnutkin... :/

Alkuperäinen kirjoittaja no:
"Ilta-Sanomien mukaan nännin imeminen tapahtui ultraäänitutkimuksen jälkeen. Lääkäri pyysi naiselta luvan imeä rintaa selvittääkseen, tuleeko rinnasta eritettä. Nainen suostui pyyntöön omien sanojensa mukaan hämmennyksissään ja paniikissa."

Omituinen juttu... Onhan niitä varmaan muitakin tapoja. :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja just just:

:laugh: :laugh: Jessus mitä kielenkäyttöä. Kyllä muuten naama venähtäis potilaalla. Tää on ihan totta, että tuskin on noin sanottuun antanut luvan. Se on kuitenkin esitellyt sen jonain toimenpiteenä, että tuleeko eritteitä tms.

Teo tutkii nänniä imeneen lääkärin tapauksen

Terveydenhuollon oikeusturvakeskus Teo on päättänyt tutkia nänniä imeneen lääkärin tapauksen. Apulaisjohtaja Tarja Holin mukaan asiaa ihmeteltiin Teossa, kun siitä saatiin tietää sanomalehdestä.

-Kaikkihan ymmärtävät, ettei tämä mitään normaalia lääkärin toimintaa ole, jos lehtiotsikot pitävät paikkansa, Holi sanoo.

Holi ei halua kommentoida tapausta sen enempää ennen siihen perehtymistä. Teolla on mahdollisuudet jakaa epäasiallisesti käyttäytyville lääkäreille huomautuksia, varoituksia ja jopa poistaa oikeudet ammatin harjoittamiseen.

Oikeusturvakeskukselle tulee vuosittain muutamia kanteluja lääkärien harjoittamasta seksuaalisesta häirinnästä. Holin mukaan tapahtumien kulun selvittäminen on usein vaikeaa, koska osapuolten kertomukset poikkeavat kovasti toisistaan. Häirinnästä on harvoin muuta näyttöä kuin potilaan kertomus.

- Tilanne on tietenkin erilainen, jos esimerkiksi useat potilaat kertovat samansuuntaisesti samasta lääkäristä, hän sanoo.

(MTV3-STT)

Asioissa on kaksi puolta. Lääkärit eivät voi itseään syytteen nostajan tavoin puolustella itseään julkisesti, tai esittää omaa kantaansa julkisesti. Eivät myöskään asiasta tietävät kollegat. Se on se vaitiolovelvollisuus, joka mahdollistaa kaikenmaailman paskanjauhannan. Miettikääpä sitä.
Mutta tämä juttu on puitu oikeudessa ja lääkäri todettu syyttömäksi. Ja hän on syytön, kunnes toisin todistetaan. Siihen asti- hieman itsetutkiskelua ja itsensä kehittämistä jokaiselle vanhemmalle täällä. Kaikki mitä lehdissä kirjoitetaan, ei näet ole totta. Oliko uutta?

Eikö tuo ole vähän sama kuin että nainen menisi gynelle puhumaan vaginan väljyydestä ja lekuri haluaisi suorittaa tutkimuksen siittimellään? Kyllä rinnasta pystyy puristamalla selvittämään, erittyykö maitoa tai muuta nestettä. Tai sitten vaikka semmosella lypsypumpulla, mitä imettävät äidit joskus käyttää. Tai vaikka pyytää potilasta itse puristamaan nännistä ja katsomaan, tuleeko sieltä nestettä. Ei sitä missään tapauksessa kuulu lääkärin suulla tutkia. Yhtä tökeröä on tehdä sisätutkimus lääkärin peniksellä.

ja sitten mietitään miksi naiset eivät uskalla/vaivaudu esim. tekemään rikosilmoitusta raiskaustapauksissa... Saahan mies (lääkäri nyt ainakin) vähän "koittaa".
ps. itse olen kyllä tehnyt rikosilmoituksen raiskauksesta enkä siis suosittele sitä että jättää tekemättä, mutta YMMÄRRÄN niitäkin. Tuohan on nöyryytyksen kertaamista uudelleen ja uudelleen.
pps. itsekin todella seksistiseen gyneen törmännyt ja tein sairaalaan valituksen hänestä.

Mistä hemmetistä te kuvittelette, että potilas on ANTANUT LUVAN?

Kyllä lääkärin/hoitajan kanssa ollessa potilaan pitää kokea olevansa turvassa ja voida luottaa siihen, että toinen toimii oikein ja asianmukaisesti. Hoitohenkilökuntaan luotetaan Suomessa vielä siinä määrin, että varmasti mennään aika lukkoon, kun joku toimiikin väärin.

Yhteistyössä