tai siis me se saadaan päättää, mutta kun ei tiedä. Ne lääkkeet, jotka se haluais lopettaa, niin niillä on elämää pidentävä vaikutus. En oo edes tienny, että moisia lääkkeitä on. Höh. :/
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Manna:Onko mummo huonossa kunnossa? Tiedätkö mistä lääkkeistä kyse?
Alkuperäinen kirjoittaja Talvis:lääkärillä on kyllä velvollisuus kertoa lääkkeistä teille lisää, miten te voisitte päätöstä tehdä, jos ette niistä tiedä. rohkeesti kysymään!
ja tsemppiä päätöksentekoon :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja manna:mitähän mieltä mummo itse on?
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja manna:mitähän mieltä mummo itse on?
No just.. Ehkä mummo ei oo sellaises kuosis, että siltä kysytään mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja manna:muotoillaan toisin: mitähän mieltä mummo itse olisi, jos tietäisi oman tilanteensa? jos vaikka asetut hetkeksi hänen tilanteeseensa, tiedätkös.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja manna:muotoillaan toisin: mitähän mieltä mummo itse olisi, jos tietäisi oman tilanteensa? jos vaikka asetut hetkeksi hänen tilanteeseensa, tiedätkös.
Mummo, eikä kukaan muukaan henkilö, joka hänen tilassaan olisi, ei olisi kykenevä tekemään itseään koskevaa päätöstä.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja manna:muotoillaan toisin: mitähän mieltä mummo itse olisi, jos tietäisi oman tilanteensa? jos vaikka asetut hetkeksi hänen tilanteeseensa, tiedätkös.
Mummo, eikä kukaan muukaan henkilö, joka hänen tilassaan olisi, ei olisi kykenevä tekemään itseään koskevaa päätöstä.
Alkuperäinen kirjoittaja manna:rautalangasta: mitä haluaisit itsellesi tehtävän, jos itse joskus joutuisit mummosi kuntoon.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:yleensä noita lääkityksiä lopetetaan kun katsotaan ettei ne enään auta. Valitettava tosiasia on että saatte alkaa varautumaan siihen että teidän mummolla ei enää paljoa ole elinaikaa. Meidän äidin lääkitykset lopetettiin ja hän nukkui siitä viikon päästä pois 27.4.2009. Ikävä on tosi kova.
yleensä tulee se parempi kausi ensin. Äiti puhui meidän kanssa lauantaina 8 tuntia ja suunnitteli kotia lähtöä ja maanantaina nukkui pois.Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:yleensä noita lääkityksiä lopetetaan kun katsotaan ettei ne enään auta. Valitettava tosiasia on että saatte alkaa varautumaan siihen että teidän mummolla ei enää paljoa ole elinaikaa. Meidän äidin lääkitykset lopetettiin ja hän nukkui siitä viikon päästä pois 27.4.2009. Ikävä on tosi kova.
Siis se on ollu kauan aikaa tiedos, että kohta se on menoa. Mutta mummo on nyt ihan kohtuu kunnossa, niin tuntuu oudolta että lääkitys lopetettaisiin nyt.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja manna:rautalangasta: mitä haluaisit itsellesi tehtävän, jos itse joskus joutuisit mummosi kuntoon.
Joo ymmärsin kyllä, mitä tarkoitat, mutta tuolta kantilta on turha ruveta miettimään. En tiedä, ja tuskin kukaan voi tietääkään, ei tuollaiseen tilanteeseen ole uhtä ja ainutta oikeaa vastausta.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja manna:rautalangasta: mitä haluaisit itsellesi tehtävän, jos itse joskus joutuisit mummosi kuntoon.
Joo ymmärsin kyllä, mitä tarkoitat, mutta tuolta kantilta on turha ruveta miettimään. En tiedä, ja tuskin kukaan voi tietääkään, ei tuollaiseen tilanteeseen ole uhtä ja ainutta oikeaa vastausta.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:yleensä noita lääkityksiä lopetetaan kun katsotaan ettei ne enään auta. Valitettava tosiasia on että saatte alkaa varautumaan siihen että teidän mummolla ei enää paljoa ole elinaikaa. Meidän äidin lääkitykset lopetettiin ja hän nukkui siitä viikon päästä pois 27.4.2009. Ikävä on tosi kova.
Siis se on ollu kauan aikaa tiedos, että kohta se on menoa. Mutta mummo on nyt ihan kohtuu kunnossa, niin tuntuu oudolta että lääkitys lopetettaisiin nyt.