V
vierailija
Vieras
Eli olen tässä jo pariin kertaan käynyt päivystyksessä. Ekalla kerralla epäiltiin bakteerivaginoosia ja sanoi että voi olla kohtutulehduksenkin mahdollisuus ja uudestaan näytille jos tulee lisää oireita. No minäpä sitten otin neuvosta vaarin ja soittelin päivystys aikaa mitä en saanut vaan normaali ajan viikon päähän ja se oli ok mulle kunnes alkoi sattumaan pissatessa ja pissa muuttui punaiseksi sekä lämpö nousi 37.5 ja ihan kuumeinen olo sillä minulle ei tule lämpöä tuon enempää melkein ikinä jos kuumetta on tullakseen. Jälleen tutkittiin ja sanottiin että diagnoosina nyt virtsatietulehdus ja tule uudestaan jos oireet voimistuu ja antibiootti ei auta.
Sukupuoli testit pyysin varmuuden vuoksi koska miestä ei ole testattu ja haluan sulkea kaikki mahdolliset sairaudet pois. Tuloksia odotellessa siis.
Mietinkin tässä nyt että auttaakohan tuo antibiootti penomax mahdollisesti tähän tulehdukseen jos se olisikin kohdussa?
Ärsyttää kun tuntuu että ei tutkita ja otetaan vakavasti. Olen kaikenlisäksi synnyttänyt muutama kk sitten ja näitä ihme oireita ollut jo viikkoja
Sukupuoli testit pyysin varmuuden vuoksi koska miestä ei ole testattu ja haluan sulkea kaikki mahdolliset sairaudet pois. Tuloksia odotellessa siis.
Mietinkin tässä nyt että auttaakohan tuo antibiootti penomax mahdollisesti tähän tulehdukseen jos se olisikin kohdussa?
Ärsyttää kun tuntuu että ei tutkita ja otetaan vakavasti. Olen kaikenlisäksi synnyttänyt muutama kk sitten ja näitä ihme oireita ollut jo viikkoja