Laadukkaita, kestäviä leluja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Ostatteko lapsellenne paljon laadukkaita ja kestäviä leluja? Ajatteletteko, että säästyisi sitten lapsenlapsellekin joskus ne lelut?

Meillä kun vain yksi lapsi niin olen alkanut miettimään, että voisipa jotain tosi kestäviä välillä ostaakin, silmälläpitäen sitten jälkipolvia. Olisihan se ihanaa lahjoittaa sitten "äitin vanha juna" lapsenlapselle :) Kun eihän noi kaikki kestä kuin ton yhden lapsen käsittelyn sellaisina priimoina.

Poika juuri toi mammalta äidin vanhoja leluja. Hyvässä kunnossa ovat edelleen.
Osan pojan leluista meinaan myös säästää ajatellen niitä mahdollisia lapsenlapsia.

Niitäpä on kovin vaikea löytää =/
Me ostimme esim. Brion junaratoja juuri siksi että kestäisi useamman lapsen leikit.
No pari niistä kiskonpätkistä on jo haljennut vaikka lapsi on pudottanut sen omalat korkeudeltaan lattialle.

Eka lapsi tulossa joten käytännön elämä saattaa vielä muuttua,mut nyt ajatuksena on pyrkiä laatuleluihin.. Eli kestäviä ja klassisia (ei esim hello kittya tms muotijuttuja),eikä määrällisesti mitään röykkiöitä..

Ei meillä muuta osteta.

Brion junaradan alku on mun omasta lapsuudesta ja laajennettu kunnolliseksi pojalle. Sama on duplojen ja legojen kanssa. Osa on minun vanhoja, osa ostettu kirpparilta muiden vanhoina ja loput kaupasta. Vanhimmat Brion Builder rakennuspalaset olen minä saanut enoltani, leikkinyt niillä ja nyt ne ovat poikaa varten odottamassa. Onneksi löysin tuota vanhempaa erää myös kirpparilta. Uudempana sarjana poika sai little peopleita, kaupasta ja kirpparilta.

Ja näitä ei varmaankaan koskaan myydä pois. Ehkä osa pikkuväestä korkeintaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eka lapsi tulossa joten käytännön elämä saattaa vielä muuttua,mut nyt ajatuksena on pyrkiä laatuleluihin.. Eli kestäviä ja klassisia (ei esim hello kittya tms muotijuttuja),eikä määrällisesti mitään röykkiöitä..

Rakennuspalikoita pitää olla röykkiöitä, eihän niillä muuten tee mitään. Siksi varmaan moni sanoo, että duplot pistetään pois, kun 20 palalla ei tee mitään...

Yhteistyössä