laadukkaat lastenvaatemerkit

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Mitkäs on niitä laadukkaita. Meillä on kaikista Lassie talvihaalareista menny ainaski yksi neppari heti irti. Lassi ja Lotta vaatteista ja Toisesta cittarin lastevaatemerkistä, olikos se Blue on ratkennut saumat (siis melkein kaikista, mutta en vaan sillo heti uskonut kuin voi olla niin heikkoja).

Mietin vaan että onko muita erityisen heikkoja joita pitää vältää. H&M vaatteet on kestänyt. Mutta sitten ku menee lastenvaateliikkeeseen ei tiedä mitkä niistä on hyviä kun hinnat on mitkä on.
 
noona
Minä em osta ikina lassien, lassilotta, enkä naperon vaatteita, jonkin verran cirafia olen ostanut mutta 90% meidän lasten sisävaatteista on hm:n ja liondexin eikä ole ollu valittamista.
 
Hennesin lastenvaatteisiin oon viimeaikoina ollut pettynyt, saumat venyy ja väri haalistuu tosi paljon jo parin pesun jälkeen.
Ennen näin ei ollut.
Lindexiltä saa hyviä lastenvaatteita, kestäviä ja värit pysyy.
 
kolmen äiti
Pakko vielä lisätä että esim. Polarn o. Pyretin vaatteet paljon kalliimpia jos vertaa Hennesiin ja laadullisesti en ole huomannut mitään eroa.En totisesti suostu enää maksamaan lapsen t-paidasta yli 29 euroa.Onhan niillä ihan kivoja raitapaitoja pojille mut hinnat ihan ylihinnoiteltuja puhumattakaan ulkovaatteista.
 
Kyllä meillä on ainakin lassien välikausi takki kestänyt ja lenkkarit,en yleensä edes kyttää merkkiä vaan "näppituntumalla" ja materiaalin käytännöllisyyttä arvioimalla ostan. Marketista viimeksikin löydettiin kohtuuhintainen laadukas toppapuku,käyn kyllä muidenkin liikkeiden omia katsomassa hinnat vaan on :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
Pakko vielä lisätä että esim. Polarn o. Pyretin vaatteet paljon kalliimpia jos vertaa Hennesiin ja laadullisesti en ole huomannut mitään eroa.En totisesti suostu enää maksamaan lapsen t-paidasta yli 29 euroa.Onhan niillä ihan kivoja raitapaitoja pojille mut hinnat ihan ylihinnoiteltuja puhumattakaan ulkovaatteista.
En mäkään ulkoiluvaatteita sieltä oo ostanu. Ticketiä meillä ostettu hulluilta päiviltä jo kahtena vuonna ulos ja Remua talvex :).
 

Yhteistyössä