Mullakin kummasti alkanut näitä oireita löytymään tuon plussaamisen jälkeen..tai sitten ne on kuviteltuja oireita ja miellän ne vain asiaan kuuluviksi =) mutta outoa on kyllä, että eilen maistui vain puolikas suklaapatukka ja puolet seisoo yhä tuossa edessä pöydällä?? normaalisti olisi mennyt jo kyllä kaikki alas. täytyy tässä kattoa häviääkö toi puolikas pöydältä tänään..? olisi kyllä suotava oire tuo suklaan syönnin väheneminen Väsyttää joo, mutta olen aika väsynyt tyyppi yleensäkkin.. En tiedä sitten tosta pahoinvoinnista, sen alkaminen on kai niin yksilöllistä, kuvotti vähän yöllä, mutta voi olla että sekin oli kuviteltua.. Justiinsa soitin neuvolaan ja tammikuun alkuun sain ajan, sillon on sit jotain rv 9. Miten olette muut ajatelleet alkuraskauden ultrat ym? maltatteko odottaa neuvolan ekaan asti? itse olen tehnyt vaan yhden testin ja oli kyllä niin selvä viiva, että ajattelin ettei tarvi noita enää tehdä..toivottavasti möykyllä kaikki hyvin
Ihanaa, että on tällainen palsta, sillä kuitenkaan ei vielä tuttujen kanssa näistä halua puhua, tiedätte mitä tarkoitan ja mies on kuitenkin mies..
mun piti tänään lukea tenttiin, onneksi aiheena äitiyshuolto, joten saan rauhassa surffailla netissä ja samalla oppia tenttiä varten
Ihanaa, että on tällainen palsta, sillä kuitenkaan ei vielä tuttujen kanssa näistä halua puhua, tiedätte mitä tarkoitan ja mies on kuitenkin mies..
mun piti tänään lukea tenttiin, onneksi aiheena äitiyshuolto, joten saan rauhassa surffailla netissä ja samalla oppia tenttiä varten