Kyynelehdin helpotuksesta täällä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eräsvaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eräsvaan

Vieras
Kyse ei ole mistään suuresta ja mullistavasta... mutta multa tippui nyt kivi sydämmeltä.

Kyse on siis siitä, että ollaan lähdössä miehen kanssa ensimmäistä kertaa kahdestaan reissuun. Vuosia meillä on viisi ja lapsia kaksi. Passia tarvitaan siis!

Muistin, että passini on eräässä laukussa kaapin ylimmällä hyllyllä. Kävin sitten hakemaan sitä sieltä. Ja voi kauhua! Se oli vanha passini! Yksitoistavuotias "eräsvaan" siinä passikuvassa hymili vaisua hymyä. Missä on uudempi passini?!

Olen kuumeisesti etsinyt passia kaikista mahdottomista ja mahdollisista paikoista. Vatsallani stressaavana olen ravannut vessassa...
Pelkäsin, että mies lukee ajatukseni, koska se tekee joskus sitäkin. Voin kuvitella, että olisin saanut hirveät huudot ja saarnat!!! Mies rakastaa minua syvästi, mutta epäjärjestelmällisyydestä ei tykkää, ei sitten yhtään. Kultani leppyy kyllä pian <3 mutta voite kuvitella, kuinka iso pettymys se olisi ollut, jos ei jo maksetulle matkalle olisi päästykkään :(

Ja aikaa ei ole tarpeeksi uuteen passin tai edes henkilokortin saamiseen, ainakaan poliisin sivujen mukaan.

No, yöllä tuli niitä fläshbäkkejä, missä nään passia milloin missäkin. Aina se oli jossain sekatavaralaatikossa tai laukussa, jota en käytä. Sekavan muuttomme jälkeen näitä tällaisia on vieläkin siellä täällä kaappien perillä, joita ei ole edes katsottu. Aamulla heti ensimmäisenä etsin paikoista, paitsi yhdestä. Sitten rupesin jo soittamaan kyttikselle, liian aikaista. No, epätoivoisena menin etsimään sieltä viimeisestä. Eihän se voi olla meidän SEKSILELUJEN!!?? seassa!

No, vapisevin käsin avasin tuon pussukan, jota ei ole pitkään aikaan katsottu. Siellä oli myös ompelemani laukku, jota en ole tarvinnut. Siellä se oli!!! Nyt passini on visusti tallessa, mieheni passin kanssa sievässä pinossa <3 Voi tätä helpotuksen tunnetta. Nyt odotan innolla yhteistä matkaamme ja opin tästä taas vähän lisää järjestelmällisyyttä :D

Alkuperäinen kirjoittaja eräsvaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Wide:
Passin saa heti mukaan jos tarve vaatii, lukee poliisin sivuilla.

Oho :D

Mutta onneksi ei tarvi maksaa siitä ilosta. Saarnat siitä olisi tullut varmasti :D

Jouduin nimittäin käydä itsekkin tarkistamassa tuon kun mullakin oli passi hukassa.
No mies löysi sen kun etsi :)
Mut mun mielestä aikuisille saarnaaminen on jotenkin ala-arvoista.

Alkuperäinen kirjoittaja eräsvaan:
Passin saa heti mukaan jos tarve vaatii, lukee poliisin sivuilla.

Oho :D

Mutta onneksi ei tarvi maksaa siitä ilosta. Saarnat siitä olisi tullut varmasti :D

Jouduin nimittäin käydä itsekkin tarkistamassa tuon kun mullakin oli passi hukassa.
No mies löysi sen kun etsi :)
Mut mun mielestä aikuisille saarnaaminen on jotenkin ala-arvoista.

Joo, no ei se meillä ole mikään ongelma. Kyllä minäkin saarnaan (puhun painolla), jos on tarvetta. Meillä saarnataan hyvin harvoin kuitenkin :)

Olen alkkisperheestä kotoisin ja elänyt kuin pellossa. Mieheni opastuksella olen oppinut paljon elämää helpottavia asioita. Jos ei ole hyvällä mennyt perille, niin sitten on sanottu vähän pahasti. Sitten muistan paremmin, karua, mutta totta. Pidän itsestäni ja elämästäni paljon enemmän nyt, kun hommat pysyvät paremmin hanskassa.

Yhteistyössä