Kyttääkö naapurit toisiaan rivitaloissa?

  • Viestiketjun aloittaja kerrostalo_naapuri
  • Ensimmäinen viesti
kerrostalo_naapuri
Aina jotenkin ajattelin, että rivitalossa saa enemmän rauhaa, itsekin ajattelin parin vuoden päästä muuttaa johonkin rivariin.

Nyt asun kerrostalossa, naapurit ihan oko, välillä toki jotain juhlia jne, siis ihan tavallista elämää, kukaan ei välitä mistä tulen, mihin menen, monelta haen lapset hoidosta jne

Täällä vasta olen lukenut ihan ihme juttuja, joku tekee ls-ilmoituksen jos näkee, että naapuri ottaa saunaoluen, joku kyttää muiden lapsia (jotka ovat 'vaarassa', muttei niin vaarassa että itse menis sanomaan/auttamaan x) ) ja LOPUT tulee ihan omasta mielikuvituksesta. Sitten pitää levittää itte keksimiä juttuja netissä ja naapureille *huoh*
 
Paritalossa...
meillä päin en ole kuullu tommosia tapahtuvan :D

Me asutaan paritalossa ja tuossa naapurissa on sekä paritaloja että rivitaloja.
Pari naapurin vanhempaa naista alko kyttäämään meitä heti ku muutettiin tähän... :/
Poika nukkuu monesti päikkärit pihalla. Joskus oon ollu vessassa tai jossain ja en oo heti sillä sekunnilla päässy ulos pojan luo kun alkaa huutamaan vaunuissa... No sitten ku meen pihalle niin naapuri seisoo takapihallaan ulko-oven rauossa ja kyttää meille päin...
Näin tapahtuu joka kerta ku poika herää päikkäreiltä...
 
"viiraska"
Kyttääjät kannattaa ottaa voimavarana, kiittele vuolaasti kun ovat katsoneet lapsesi perään.
Meillä oli rivitalossa muutama tarkempi naapuri, mutta ei koettu sitä mitenkään ahdistavana. Hyvä että pitävät yhteisistä asioista (piha-alue, lapset) huolta! Tietenkin jos lasten täytyisi pelätä äkäisiä ihmisiä, asia olisi eri.
 
Missä vaan onkin kaksikin ihmistä lähekkäin asumassa, siellä harrastetaan kyttäämistä.
Ihmiset vaan on sen luontoisia, minkäs sille mahtaa.
Mekään emme voi käyskennellä pihalla, kun jo naapurustossa joku on vahtaamassa ja raportoimassa.
 
meillä päin en ole kuullu tommosia tapahtuvan :D

Me asutaan paritalossa ja tuossa naapurissa on sekä paritaloja että rivitaloja.
Pari naapurin vanhempaa naista alko kyttäämään meitä heti ku muutettiin tähän... :/
Poika nukkuu monesti päikkärit pihalla. Joskus oon ollu vessassa tai jossain ja en oo heti sillä sekunnilla päässy ulos pojan luo kun alkaa huutamaan vaunuissa... No sitten ku meen pihalle niin naapuri seisoo takapihallaan ulko-oven rauossa ja kyttää meille päin...
Näin tapahtuu joka kerta ku poika herää päikkäreiltä...
Me asutaan pienkerrostalossa (käytännössä kuin rivitalo - 2 kerroksinen, alakerran kämpässä) ja nukutan usein tyttöä pihalla, mutta naapurit eivät ole kytänneet vaikka en aina heti samalla sekunnilla ole kuullut huutoa kun herää... onneksi :)
 
meillä päin en ole kuullu tommosia tapahtuvan :D

Me asutaan paritalossa ja tuossa naapurissa on sekä paritaloja että rivitaloja.
Pari naapurin vanhempaa naista alko kyttäämään meitä heti ku muutettiin tähän... :/
Poika nukkuu monesti päikkärit pihalla. Joskus oon ollu vessassa tai jossain ja en oo heti sillä sekunnilla päässy ulos pojan luo kun alkaa huutamaan vaunuissa... No sitten ku meen pihalle niin naapuri seisoo takapihallaan ulko-oven rauossa ja kyttää meille päin...
Näin tapahtuu joka kerta ku poika herää päikkäreiltä...
Heiluta sille kyylälle joka kerta niin eiköhän lopeta.....
 
Ehdottomasti kyttää. Mitä pienempi taloyhtiö, sitä pahempaa on kyttäys. Itsellä tilanne helpotti hieman, kun muutettiin isompaan taloyhtiöön, jossa neljässä rivissä kuusi asuntoa. Täällä suurin osa haluaa olla ihan rauhassa ja vuoden jälkeenkään en ole kaikkia asukkaita edes nähnyt. Toki täältäkin ne perusidiootit löytyy joiden täytyy päästä selän takana jostain pikkuasiasta valittamaan..

Mutta auta armias vanhassa kämpässä, jossa vain kahdeksan asuntoa yhteensä ja pääasiassa vanhoja asukkaita.. "-Kuka teillä kävi niin myöhään" kun kaverini pistäytyi puoli kymmeneltä illalla töittensä jälkeen perjantai-iltana.. "-Näin kun miehesi tuli jonkun naikkosen kyydissä kotia" kun mies sai työkaveriltaan kyydin.. "-Koira sai sitten ihan isin kädestä kun vähän tuli meidän koiraa moikkaamaan" kun mies kiukustui koiralle, joka karkasi naapurin puolelle ja haki sen sieltä kiroten pois, ei siis väkivaltaisesti.. Aina oli tiedossa koska oltiin kotona ja kuka meillä oli käymässä. Ja aina oli mummot sattumalta pihalla kun meidän ovi kävi, oli kello sitten kaksi päivällä tai yöllä.. Oli lukemattomia muitakin juttuja ja juoruja, jotka sitten liikkuvat tietenkin ympäri pientä kylää kun mummoilla ei muuta tekemistä ole..

Tosiaan se on se ihmisen luonto..
 
ai kyttääkö
Minulle juuri soitti yhdestä rivarista ihminen - superkyttä - kun minulla on sijoitusasunto siellä ja nyt vaihtuu just vuokralaiset.
Ei ole nähnytkään uusia vuokralaisia vielä ja soitti jo :O etukäteisvaroituksena kai.
 
Ärrimiau
meillä päin en ole kuullu tommosia tapahtuvan :D

Me asutaan paritalossa ja tuossa naapurissa on sekä paritaloja että rivitaloja.
Pari naapurin vanhempaa naista alko kyttäämään meitä heti ku muutettiin tähän... :/
Poika nukkuu monesti päikkärit pihalla. Joskus oon ollu vessassa tai jossain ja en oo heti sillä sekunnilla päässy ulos pojan luo kun alkaa huutamaan vaunuissa... No sitten ku meen pihalle niin naapuri seisoo takapihallaan ulko-oven rauossa ja kyttää meille päin...
Näin tapahtuu joka kerta ku poika herää päikkäreiltä...
Laita joskus kaiutin vaunuihin ja tekoitkua kehiin. Sitten syynää nurkan takaa, mitä tapahtuu. Mene lopulta ja kippaa vaunut ylösalaisin ja katso mitä tapahtuu. Nokilleen tuollaiset naapurit tarttee.
 
Öö...
Alkuperäinen kirjoittaja ai kyttääkö;23722577:
Minulle juuri soitti yhdestä rivarista ihminen - superkyttä - kun minulla on sijoitusasunto siellä ja nyt vaihtuu just vuokralaiset.
Ei ole nähnytkään uusia vuokralaisia vielä ja soitti jo :O etukäteisvaroituksena kai.
se soitti, mistä syystä? o_O
 
Meillä on kiva taloyhtiö, jossa nuoria ja keski-ikäisiä pariskuntia ja pääsääntöisesti lapsiperheitä. En ole havainnut, että meitä olisi kytätty, joskin joskus itse kauhistelemme mieheni kanssa naapurin epäsiistiä takapihaa...
 

Yhteistyössä