Kytkyliittymät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen ottanut muutama vuosi sitten. Ihan mukava oli saada "kallis" puhelin kaikilla hienouksilla. Mutta puhelin takkuili koko ajan, jatkuvasti rikki jostain ja huollossa kävi, viat jatkui edelleen. Hajosi lopulta kokonaan hieman ennen kuin sopimus loppui. Olisin välissä halunnut vaihtaa myös liittymää samaksi kuin suurimmalla osalla lähipiiristä, että puhelut/tekstarit olisivat halvempia, mutta eihän se onnistunut kun oli kytkysopimus.

Väsyin ja hermostuin siihen niin paljon, että ostin ihan tavallisen halpispuhelimen ja prepaid-liittymän. Enkä enää ikinä osta kytkykännykkää.

Oli kyllä. Hieman kadutti koska puhelin rikkoutui kun oli ollut käytössä vajaan vuoden.
Siinpä sitten sitä makselin ja kuitenkin jouduin ostamaan uuden tilalle.

Vanha onneksi meni vakuutukseen, mutta silti. Mitään muuta huonoa sanottavaa ei ole.

Olen ottanut ja nyt on jo toinen menossa. Dna:lta olen molemmat ottanut ja hyvin on toiminut. Paitsi ensimmäisestä kännykästä hajotin itse näytön ja korjautin sen tietenkin omalla kustannuksella. Minulla on joka tapauksessa Dna:n liittymä ja saan puhelimen sitä kautta halvemmalla kuin kaupasta, joten en näe mitään haittapuolia kytkykännykän hankkimisessa.

Yhteistyössä