Kysytty varmaan miljoona kertaa:mitä kirppiksellä voi pyytää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myyjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

myyjä

Vieras
yhdellä lapsella käytetyistä, hyväkuntoisista (perus hm, lindex kamaa)
-pitkähihaisista trikoopaidoista
-college -housuista
-huppareista
-travallen talvihaalarista (ei kulumaa)
-t-paidoista
-aartolahden kurahousuista

Pitkähihaiset trikoopaidat 1-1,50?
Collegehousut 1-2 ?, mallista ja kunnosta riippuen.
Travallen haalari - onko Remu vai perus-Travalle? Remusta saa Huutiksessa 40-50 euroa helpostikin, kirppiksellä puolet vähemmän. Perus-Travallesta ehkä 10 ??
T-paidat 50 senttiä tai euro, riippuu siitä millaisia ne on.
Aartolahden kurikset: jos hyväkuntoiset niin ehkä 4 ?.

Pyytäähän voi mitä vaan, mutta jos haluaa saada tuotteet kaupaksi niin kannattaa laittaa kohtuulliset hinnat.

joo ei nuo huutishinnat ainakaan mun mielestää oo mitään KIRPPISHINTOJA! Muutenki tuntu että normi kirppareilla ihmisillä menny täysin todellisuudentaju tossa hinnottelussa. Eli mun mielestä kirppiksillä hinnat on tosiaan HALVAT, just tollasta 0,50-3 e sisävaatteet ja vitosen pintaan ulkotamineet.

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Travallen haalari - onko Remu vai perus-Travalle? Remusta saa Huutiksessa 40-50 euroa helpostikin, kirppiksellä puolet vähemmän. Perus-Travallesta ehkä 10 ??

Pyytäähän voi mitä vaan, mutta jos haluaa saada tuotteet kaupaksi niin kannattaa laittaa kohtuulliset hinnat.

Remu on tuo haalari. Sitäkin kyllä mietin, et jos raahais nuo vaatteet johonkin uffin laatikkoon, on tuosta myyntiinlaittamisestakin oma hommansa.

Monesti oon jäänyt miettimään että haluaako myyjä päästä vaatteista eroon vaiko saada vaan mahdollisimman hyvän hinnan. Siis tää ei sit tod koske kaikkia myyjiä.
Mutta mä olen kirppisfriikin kans samoilla linjoilla noiden hintojen osalta...eli oikeasti halvalla kun myyt niin eipähän jää vaatteet nurkkiin pyörimään.

Alkuperäinen kirjoittaja jensku:
Monesti oon jäänyt miettimään että haluaako myyjä päästä vaatteista eroon vaiko saada vaan mahdollisimman hyvän hinnan. Siis tää ei sit tod koske kaikkia myyjiä.
Mutta mä olen kirppisfriikin kans samoilla linjoilla noiden hintojen osalta...eli oikeasti halvalla kun myyt niin eipähän jää vaatteet nurkkiin pyörimään.

No jos tarkoitus on vaan päästä eroon niin vie suoraan pelastusarmeijalle :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja jensku:

No jos tarkoitus on vaan päästä eroon niin vie suoraan pelastusarmeijalle :)

No tuokin on totta, mutta jos nyt on sillain kirppisihminen et haluaa myydä.

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:

Kyllä pitää miettiä myös sitä, mitä vaatteet ovat uutena maksaneet! Jos vien vaikka uudenkarhean Hilfigerin paidan myyntiin, en sitä todellakaan myy vitosella pois, jos olen siitä esim. vuosi sitten maksanut useita kymmeniä euroja.
Sama pätee toisin päin: maksoin juuri Lego:n kuin uudesta paitapuserosta 16 euroa.
Henkkamaukka, lindex ym.vapaavalinta kamasta en maksa enkä itsekään kauhiasti pyydä.