Kysyttekö mieheltänne luvan saatteko värjätä,leikata yms. hiuksenne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja karkki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

karkki

Vieras
Kummasta miehenne tykkää enemmän pitkistä vai lyhyistä hiuksista naisilla?Kummat sinulla on?

Minun mieheni ei puutu tälläisiin ja aina tyytyväinen hiuksiini.
Kaveri mies taas nosti kamalan metelin, kun hän leikkasi hiukset.(siitä tämä tuli mieleen )

No en tod.! Mulla on ollu molempia nykyisen suhteen aikana - siis pitkiä ja lyhyitä, eikä tuo ukko ole sanonut koskaan juuta eikä jaata... :D Eikä väriinkään ole puuttunut. Ei se varmaan edes huomais jos tulisin joku päivä sininen siilitukka päässä kotiin... :whistle:

En kysy mutta aina mainitten muttei tota niin hirveesti näytä kiinnostavan mitä mä teen mun tukalleni :laugh:
Ja mä en ymmärrä sellaisia ihmisisä joissa ukko kieltää akan leikata hiuksia/värjät ym. Sehän opn henkistä väkivaltaa

En kysy lupaa, saahan aikuinen tehdä hiuksilleen mitä haluaa. mutta kyllä minulla on ennen kampaajalle menoa tapana kysellä mieheltä mitä tykkäisi jos kokeilisin sitä tai tätä. Miehen mielestä yleensä kaikki vaihtoehdot hyviä... :whistle:

Mies itse ei kyllä juurikaan minulta kysele. Suoraansanottuna koskaan ei tiedä millaisella kampauksella palaa töistä. ;) Jännitystä elämään.

Anteeksi, mutta nyt poikkea aiheesta hiukan.

Eikö teidän miehet huomaa teidän muutoksia hiuksissa?Tai kommentoi uutta hiustyyliä,väriä yms.? Minusta on tärkeää, että mieheni pitää hiuksistani,kuten itsekin pidän omista ja HÄNEN.
Kysyn aina mieheni mielipidettä uusille kokeiluille ja hän on kiinnostunut AINA antamaan oman mielipiteen.Ja kun tulen uudessa tukassa, niin kyllä hän heti huomaa ja sitä myös kehuu.
Kuitenkin tykkään kysyä aina mielipiteen ja sitä myös kuuntelen.Jos hänen mielestä jossain on jotain ns.vikaa,niin kyllä otan sen huomioon heti.

Meillä mies ei tykkäis jos leikkaisin aivan lyhyiksi ja jos väri olisi joku muu kuin vaalea mut mä aion kyllä tehdä tälle päälle tasan mitä itse haluan jos siltä tuntuu :xmas: