Kysyttävää Postista!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "chrisu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

"chrisu"

Vieras
Eli siis, mieheni on tilannut netistä tavaraa, ja nyt se olisi tullut postiin. pystynkö minä, hänen avovaimonaan, hakea tuota pakettia postista? Mies on siis maksanut tilauksen jo.
Minulla on se tilausnumero tiedossa. Ja siis minulla on mieheltäni lupa hakea tämä paketti, en siis yritä nyt kieroilla mitään. :D Kiitos avusta :)

et voi hakea miehesi tilaamaan pakettia joka on kuitenkin tarkoitettu rakastajattarelleen, eli mies hakekoot omat pakettinsa ja sinä et pääse sitä tutkimaan onko siinä rakastajalle silkkinen yöpaita vai puhuuko mies totta ja siellä on auton varaosia

[QUOTE="vieras";24288090]Voit hakea kun sulla on se paketin seurantanumero. Henkkarit vain mukaan.[/QUOTE]

Jatkan vielä, että et tarvitse mitään valtakirjaakaan. Henkkarit riittää. Haen monesti kavereiden paketteja heidän pyynnöstään (eivät itse ehdi postiin tai paketti on niin iso että minun on autolla helpompi se hakea), eikä koskaan ole tarvittu valtakirjaa ja paketin haku on onnistunut helposti.

[QUOTE="vieras";24288099]Jatkan vielä, että et tarvitse mitään valtakirjaakaan. Henkkarit riittää. Haen monesti kavereiden paketteja heidän pyynnöstään (eivät itse ehdi postiin tai paketti on niin iso että minun on autolla helpompi se hakea), eikä koskaan ole tarvittu valtakirjaa ja paketin haku on onnistunut helposti.[/QUOTE]

Kiiiiiitos paljon ! :)

[QUOTE="vieras";24288099]Jatkan vielä, että et tarvitse mitään valtakirjaakaan. Henkkarit riittää. Haen monesti kavereiden paketteja heidän pyynnöstään (eivät itse ehdi postiin tai paketti on niin iso että minun on autolla helpompi se hakea), eikä koskaan ole tarvittu valtakirjaa ja paketin haku on onnistunut helposti.[/QUOTE]

Kyllä oikeasti pitäisi olla valtakirja, tutussa postissa saatetaan tietty antaa ilman valtakirjaakin. Kyllä minä olen miehelleni valtakirjan kirjoittanut, kun on pakettejani hakenut. Ei se iso vaiva ole, ihan ruutupaperille nopeasti sutaissut.

Yhteistyössä