kysyttävää parisuhteesta ja puolison ystävistä.

turtleboy88-88

Uusi jäsen
09.08.2015
8
0
0
37
Hei,
Kiinnostaa tällainen asia ja haluan kysyä mille teistä kuulostaa vai olenko vaan yksinkertaisesti liian mustasukkainen? Tyttöystäväni on löytänyt taas uuden miespuolisen kaverin, jonka kanssa viettää paljon aikaa. Tämän kesän aikana minun tyttöystäväni on ollut tämän miespuolisen kaverin kanssa esimerkiksi miehen perheen häissä eli perhetapahtumassa. Kuulema tämän miehen äiti oli toivottanut minun tyttöystäväni myös hautajaisiin mutta ei sinne ollut mennyt. Tällähetkellä on ollut jo koko viikonlopun tämän miehen ja hänen perheen kanssa mökkilomalla. Minä, oikea poikaystävä Tottakai olen vain kotona.. Muutenkin tyttöystäväni on viettänyt paljon aikaa tämän miehen kanssa. Aina kun kysyn asiasta, niin on vaan kuulema kavereita. Itse mietin että eihän se nyt ihan normaalia olla toisen miehen perheen kanssa häissä ja hääjuhlissa tai lähteä mökkireissuun. Toivoisin vastauksia että olenko minä vain liian mustasukkainen, koska kun ajattelen koko asiaa, niin ahdistaa niin paljon että meinaa oksettaa. Kun eihän se nyt mun mielestä normaalia oo olla toisen miehen perhetapahtumissa ja muutenkin.. Kiitos jo etukäteen.

Joo ei tää munkaan mielestä oo.. Vaikea on tolle toiselle sanoa asiasta kun ne nyt kuulema on kavereita niin sanon vaan että Tottakai sä saat kavereiden kanssa olla. Mut mua vaan jotenkin ihmetyttää toi perhetapahtumiin osallistuminen, kun en usein ole kuullut että kavereita kutsutaan vanhempien hää tapahtumaan tai hautajaisiin.. Tai sit mökkiloma missä tän miehen äiti, isä, tää kyseinen mies puolinen ystävä ja mun tyttöystävä.. Jotenkin tosi ahdistava tilanne.

Jos sinä et saa mennä mukaan mökkilomalle tai häihin/hautajaisiin, niin silloin ei tyttöystävälläsi ole puhtaat jauhot pussissa. Tuppaudu siis seuraavaksi mukaan reissuun. Tokihan sinutkin pitäisi tutustuttaa tähän kaveriin.

Tosissaan hei, eihän tuollainen ole normaalia. Ihan aiheesta olet mustasukkainen ja tyttöystäväsi on tökerö,

Esittelikö tyttöystäväsi sinua miehelle poikaystävänään? Eli tietääkö mies, että olette pariskunta? Tosi erikoiselle kuulostaa. Villi veikkaus: vedättävät sinua 100-0.

Ilmeisesti trollailet vaan, kun eihän tuo nyt millään lailla voi olla mitenkään soveliasta, eikä kenenkään pidä tuollaista hyväksyä. PISTE.
Eipä oo mitään syytä trollailla, ihan tosissani kysyn koska tyttöystävältä kun kysyn, niin sanoo että se on vaan sille tosi hyvä kaveri ja että kaikki toi on normaalia. Enempää en asiasta tyttöystäväni kanssa viitsi vääntää koska siitä tulee vaan riita.

Mitäs jos sanoisit tyttöystävälle että haluat tutustua paremmin tähän hänen ystävään? Rupeet kutsuun sitä teille ja välillä vaan pelkästään sun seuraan. Luulis että sitä alkais ahdistaan hyvin pian.

Oletteko kauan aikaa olleet yhdessä? Jos vasta rakennatte pohjaa suhteellenne, niin tunteesi ovat aivan ymmärrettäviä. Tietenkin tyttöystäväsi pitäisi panostaa nyt teihin, eikä käyttää sinua ja kiltteyttäsi hyväkseen.

Ystävät ovat tärkeitä, mutta pitää myös tajuta milloin ja missä. On yhdentekevää kumpaa sukupuolta tyttöystäväsi ystävät ovat. Jos sinusta kuitenkin tuntuu pahalta, niin se on otettava vakavasti ja mietittävä syyt siihen. Tyttöystäväsi täytyy auttaa sinua keskustelemalla tilanteestanne. Jos hänellä on tarve saada liehua ympäriinsä, niin voisitteko liehua yhdessä? Oletko sinä kotikissa ja tyttöystäväsi kyläluuta?

Kyllä tuo aika erikoiselta kuulostaa, varsinkin kun uusi tuttavuus on kyseessä. Jos olisivat olleet kavereita jo lapsuudesta asti ja siinä sitten tutustuneet myös toistensa perheisiin, ymmärtäisi paremmin.

Toisaalta kun homma on avointa ja sinut esitelty tällä miespuoliselle kaverille, tuskin heillä sentään suhdetta on, ainakaan juuri tällä hetkellä. Epäilisin kuitenkin, että jommalla kummalla tai molemmilla on myös muita kuin kaverillisia motiiveja ja ajatuksia noin tiiviissä ja poikkeuksellisessa kanssakäymisessä. Ellei sitten se kaveri ole homo, jos ei ole halunnut tulla kaapista ulos vaan päinvastoin hämätä sukulaisia viemällä naispuolisen avecin perhejuhliin.

Voisit kysyä tyttöystävältäsi, että mitä tämän kaverin perhe mahtaa hänestä ajatelle, eivätkö luule kaverimiehen tyttöystäväksi kun hän osallistuu tuollaisiin juttuihin, joihin ei yleensä mitkään tuoreet "peruskaverit" osallistu. Silleen saisi keskustelun syyttelemättä käyntiin.

Hyviä vastauksia kiitos niistä eli ollaan me jo ton mun tyttöystävän kanssa vuodenpäivät. Onhan sillä mies puolisoa kavereita aina ollut ja ymmärrän sen Tottakai, ainoa mitä en tässä enään ymmärrä on se että kuuluu tähän perheeseen enemmän kun edes minun perheeseeni.. Sanoo kyllä aina että ei vaihtaisi minua mihinkään ja uskon kyllä sen. Lähinnä halusin tietää että onko tää jonkun mielestä oikeesti sopivaa koska musta ainakin kuulostaa tosi oudolle että esimerkiksi minä lähtisin jonkun naisen kanssa mökille perheen kesken tai menisin häihin avecina, jos olen parisuhteessa.

Päivänselvää on, että sinua kustaan silmään ja tullaan kusemaan vielä rajummin jos siedät moista. Katkaise kaikki yhteydet tyttöystävään, ihan kaikki. Juokse. Helvetin lujaa. Älä katso taaksesi. Tilannetta ei voi korjata pysyvästi.

Usko minua, pääset kaikkein vähimmällä ja voit ottaa menetetyn ajan oppituntina elämästä ja naisista. Sellaisiakin naisia vielä on, joskin aina vain vähemmän jotka eivät tarvitse huomiota useilta miehiltä.

Yhteistyössä