kysyttävää naisilta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "niko"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"niko"

Vieras
miten tärkeää teille naisille on minkä mittainen miehenne/poikaystävän penis on onko sillä mitään väliä?
kuullu paljon juttuja että koolla on väliä että jotka omistaa pienen peniksen ei tule onnistumaan parisuhteessa jne....

eihä ne naiset valintaa peniksen mukaan tee mutta kun päädyt sänkyy ja kumppani huomaa että onpa pieni nii ei tee enää mieli uudestaan harrastella nakin kans...mitä sanotte kun mulla on 11cm ja noi 8cm paksu?

tuo ympärysmitta voi heittää jonku centin mutta pointti on se että ei ole kehumista,ja onko mitää toivoa etes alkaa parisuhteeseen..seksiliikkeistäkään tunnu saavan apua kyseiseen vaivaan

Mä en ole koskaan mitannu ukkoni munaa, mutta silmämääräisesti katsottuna hieman normaalia pienempi, kuitenkin valitsemalla sellainen asento jossa pääsee syvälle, eli takaapäin...on seksi ihan ok, mutta ei puhettakaan että muissa asennoissa tuntuu.

En ole asiasta kuitenkaan koskaan tehnyt suurta numeroa, koska miehessä pitää olla paljon muutakin kuin munaa, se ei ainakaan minusta ole se tärkein asia, jos muuten synkkaa.

En siis valitse miestä munan koon perusteella.

[QUOTE="niko";26179655]eihä ne naiset valintaa peniksen mukaan tee mutta kun päädyt sänkyy ja kumppani huomaa että onpa pieni nii ei tee enää mieli uudestaan harrastella nakin kans...mitä sanotte kun mulla on 11cm ja noi 8cm paksu?[/QUOTE]

kertokaa mulle kumpi noista on pituus ja kumpi ympärysmitta?
onkse 8cm paksu vai onkse 8cm ympärysmitta?