kysynpähän tätä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsyttää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärsyttää

Vieras
Tosta trampoliini keskustelusta tulikin mieleeni että opetatteko lapsillenne että toisten piha on toisten ja sinne ei mennä yksin/ilman lupaa??

Mua nimittäin ärsyttää yli kaiken kun naapuroston tenevat hakevat leluja (rikkoneetkin) katkovat oksia meidän pihan puista ja muutenkin tulevat yksinään leikkimään tohon meidän pihaan kun ollaan sisällä tai pois kotoa, sanonut olen nätisti ja vähemmän nätisti mutta ei mee jakeluun ei. Ja vanhemmille en voi oikeen sanoa kun nää tenavat on tästä lähialueelta en tiedä tarkkaan mistä iältään 3-8vuoteen. Asutaan omassa rivitaloasunnossa jossa on omapiha ja yleinen leikki alue. Sielä yleisellä pihalla saa mun puolesta olla, mutta meidän piha on meidän piha. Ja opettakaa tää omille muksuille!!!!!!!!!!!!!!

mä olen opettanu et toisten pihoihin ei mennä ilman lupaa eikä mitään saa rikkoa, meillä ei kotonaka saa puista riipiä edes lehtiä ku se ei sovi mun periaatteisiin, luvan kanssa saa kotona katkoa oksia ja hakea leikkeihin kasveja yms :) meiän pihaan ei ilman lupaa tulla ja jos tullaan ni pidän puhuttelun, samaa toivon, että jos jostain kumman syystä mun muksut keksis naapureitten pihaan mennä riehumaan ilman lupaa ni pitäis kunnon saarnan ja tois sen muksun kotio jotta voidaan asiasta puhua

Niin ite en enää asu rivarissa mutta kun asuttiin vielä viime kesänäkin, niin monesti kävin ajamassa naapuriTalojen kersat pois meiän omalta tilkulta. Kyllä se niin on että siihen ikkunoiden alle ei tarvi tulla kenenkään, kun vieressä oli se yleinen piha. Ite oon sen verran topakka täti että teinitki lähtee aika vikkelään ku alan nalkuttaa :D Varsinki ku naapuritalojen kersat ajo pyörillä meiän puskat ja nurmen melki pilalle. Sillon kyllä alko huuto kuulua. :P
Ja se on omaa pihaa!
Pihan saa myös aidata, kunhan ei ole 2metriä korkea umpinainen aita ;) Näin ainakin YH-rakennuttajilla. Sanoivat että oman pihan voi aidata niin että pihaan näkee silti. Ja se on siistimpikin sitten, ja tavarat pysyy tallessa. Joku nätti tukeva puuaita vaan. Aika peittäviä oli meidänki naapureilla..

Yhteistyössä