onko täällä jonkun mies gynekologi ja miltä se tuntuu, jos jonkun mies on. tai miltä sinusta tuntuisi, jos miehesi olisi gyne. ajattelisitko, että se on ammatti muiden joukossa, vai mitä ajattelisit. mä en varmaankaan olis ukokseni huolinut gyneä.
Kravattisonni?Alkuperäinen kirjoittaja mii:Mun mies ei ole gyne, mutta aika usein se on kyynärpäitää myöten isossa pimpassa...
Eiku isäntä itte. Toimii kätilönä, mä en uskalla käsiäni lehmän sisälle laittaa. Mutta mies osaa kokeilla onko vasut oikein päin jne...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kravattisonni?Alkuperäinen kirjoittaja mii:Mun mies ei ole gyne, mutta aika usein se on kyynärpäitää myöten isossa pimpassa...
löytyihän täältä toinenki joka uskalsi tunnustaa saman kuin minä :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Nokoma:Minä voin sanoa rehellisesti, että en haluaisi mieheni olevan gyne. Miehellä pitää olla miehinen ammatti ja mielestäni edellämainittu ei kuulu siihen :heart:
Mutta mie olenkin niin vanhanaikainen
No noinhan se taitaa olla. Enkä mä myöskään haluaisi että mies olisi gynekologi.Alkuperäinen kirjoittaja Enchantress:ammatti muiden joukossa. kun vaan vielä jaksaa mun piparia katsella työpäivän päätteeks kuullut vähän sitä ettei gynemiehiä enää pillu jaksa hotsittaa, kun päivittäin katselee kuinka sieltä yhdellä lorisee vähän vihreetä, toisella vähän paakkusta ja kolmannella haisevaa, kutisevaa mömmöä.
Alkuperäinen kirjoittaja hattivatti:Onpas hupaisa ketju! Tekee tosiaan gynet muutakin kuin piparin rassausta ja on tosiaan arvostettava ammatti! Eikä mulla olisi mitään sitä vastaan jos oma mies olisikin ko. ammatin harjoittaja, työtä se on siinä missä muukin. Olen vain joskus miettinyt, että mikä saa nuoren lääketieteen opiskelijapojan valitsemaan tuon erikoisalan? Tuskinpa ovat piparin perässä kuitenkaan.
Yks miehen sukulaismies erikoistuu parhaillaan gynekologiaan ja on kuulemma saanut todella monta kertaa vastata uteliaille ihmisille, miksi valitsi ko. erikoistumisalan :xmas: Syy on yksinkertaisesti se, että gynekologia ja erityisesti synnytykset kiinnostivatAlkuperäinen kirjoittaja hattivatti:Onpas hupaisa ketju! Tekee tosiaan gynet muutakin kuin piparin rassausta ja on tosiaan arvostettava ammatti! Eikä mulla olisi mitään sitä vastaan jos oma mies olisikin ko. ammatin harjoittaja, työtä se on siinä missä muukin. Olen vain joskus miettinyt, että mikä saa nuoren lääketieteen opiskelijapojan valitsemaan tuon erikoisalan? Tuskinpa ovat piparin perässä kuitenkaan.
hui kamala! yöks.... menis kyllä mullaki himot jos joutusin kattelemaan urologina miesten visvasia munia :xAlkuperäinen kirjoittaja Enchantress:ammatti muiden joukossa. kun vaan vielä jaksaa mun piparia katsella työpäivän päätteeks kuullut vähän sitä ettei gynemiehiä enää pillu jaksa hotsittaa, kun päivittäin katselee kuinka sieltä yhdellä lorisee vähän vihreetä, toisella vähän paakkusta ja kolmannella haisevaa, kutisevaa mömmöä.