kysynpä tällaisen kysymyksen, en tiedä syntyykö tästä sota, mutta yksi ketju sai mieleen tällaisen kysymyksen

ammatti muiden joukossa. kun vaan vielä jaksaa mun piparia katsella työpäivän päätteeks ;) kuullut vähän sitä ettei gynemiehiä enää pillu jaksa hotsittaa, kun päivittäin katselee kuinka sieltä yhdellä lorisee vähän vihreetä, toisella vähän paakkusta ja kolmannella haisevaa, kutisevaa mömmöä.

Mun mies saisi ihan vapaasti olla gynekologi.
Eikä tapanani ole ollut valita ystäviä, saatikka rakkauden kohteitani ammatin perusteella. "Jaakko, sä oot muuten oikea unelmamies ja mä rakastan sua suunnattomasti, mutta sä oot gyne, joten mun on pakko jättää sut" :headwall:

mii
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Mun mies ei ole gyne, mutta aika usein se on kyynärpäitää myöten isossa pimpassa...
Kravattisonni?
Eiku isäntä itte. Toimii kätilönä, mä en uskalla käsiäni lehmän sisälle laittaa. Mutta mies osaa kokeilla onko vasut oikein päin jne...
Mutta gynet, työtäänhän ne vain tekee. Kai siihen seksiin ja kiihottumiseen muutakin tarvitaan, kuin pelkkä pillu?

En keksi yhtäkään syytä, miksi miehen gynekologin ammatti mua mitenkään häiritsisi. Ei miestäkään häiritse se, että työni puolesta olen joka päivä tekemisissä vieraiden miesten vehkeiden kanssa tavalla tai toisella. Kun niitä päivästä toiseen katselee ja käsittelee hoitotoimenpiteiden yhteydessä, se tuntuu itsestä samalta kuin mikä tahansa muu ruumiinosa.

tuitui
Alkuperäinen kirjoittaja Enchantress:
ammatti muiden joukossa. kun vaan vielä jaksaa mun piparia katsella työpäivän päätteeks ;) kuullut vähän sitä ettei gynemiehiä enää pillu jaksa hotsittaa, kun päivittäin katselee kuinka sieltä yhdellä lorisee vähän vihreetä, toisella vähän paakkusta ja kolmannella haisevaa, kutisevaa mömmöä.
No noinhan se taitaa olla. Enkä mä myöskään haluaisi että mies olisi gynekologi.

vieras
Saisi todella olla ammatiltaan gynekologi. Lääkäreitä ja sairaanhoitajia on suvussani ja arvostan näitä ammatteja todella paljon, riippumatta siitä mihin on erikoistunut.

Kiihottumiseen vaaditaan niin paljon enemmän kuin kliininen tutkimus, tietenkin! Eihän sillä ole merkitystä omalle seksielämälle, vaikka ammatiltaan olisikin gynekologi. Todella typerää jutella tuollaisia ällöttäviä juttuja asiallisesta ja arvostettavasta ammatista.

hattivatti
Onpas hupaisa ketju! Tekee tosiaan gynet muutakin kuin piparin rassausta ja on tosiaan arvostettava ammatti! Eikä mulla olisi mitään sitä vastaan jos oma mies olisikin ko. ammatin harjoittaja, työtä se on siinä missä muukin. Olen vain joskus miettinyt, että mikä saa nuoren lääketieteen opiskelijapojan valitsemaan tuon erikoisalan? Tuskinpa ovat piparin perässä kuitenkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja hattivatti:
Onpas hupaisa ketju! Tekee tosiaan gynet muutakin kuin piparin rassausta ja on tosiaan arvostettava ammatti! Eikä mulla olisi mitään sitä vastaan jos oma mies olisikin ko. ammatin harjoittaja, työtä se on siinä missä muukin. Olen vain joskus miettinyt, että mikä saa nuoren lääketieteen opiskelijapojan valitsemaan tuon erikoisalan? Tuskinpa ovat piparin perässä kuitenkaan.

Taitaa valtaosa olla nykyisin naisia, jotka lähtevät alalle erikoistumaan. Mut aikaisemmin todellakin valtaosa oli miehiä; ajat ovat muuttuneet =)

Aika paljon siihen gynen työhön todellakin kuuluu muutakin kuin perusgynentutkimuksia. Taitaa enin aika mennä tutkiskellessa sen naisen sisuskaluja ultralla tai ihan paljaalla silmällä :D

Alkuperäinen kirjoittaja hattivatti:
Yks miehen sukulaismies erikoistuu parhaillaan gynekologiaan ja on kuulemma saanut todella monta kertaa vastata uteliaille ihmisille, miksi valitsi ko. erikoistumisalan :xmas: Syy on yksinkertaisesti se, että gynekologia ja erityisesti synnytykset kiinnostivat

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Enchantress:
hui kamala! yöks.... menis kyllä mullaki himot jos joutusin kattelemaan urologina miesten visvasia munia :x

Yhteistyössä