P
paukkupakkanen
Vieras
Ihmetyttää kun olen tällainen aika sosiaalinen ja empaattinen tapaus jolla on puhelin täynnä kavereiden nroita, mutta kukaan ei koskaan soita ja kysy kuulumisia tai pyydä mihinkään! Kun itse sitten soitan aina on jotain kiirettä ja muuta ohjelmaa ettei ehditä höpistä puhelimessa ja asiaan luvataan palata, mutta mitään ei kuulu! Ihmettelen sitäkin kun kavereilla on lapsia ja häitä yms pippaloita, mutta minua ei koskaan kutsuta mihinkään ja aina vaan selitetään ettei mitään juhlia ollutkaan tai joskus joltakin saattaa lipsahtaa muuta ja sitten selitetään, että "ne oli vaan sellaset ihan pienimuotoset lähimmille." Eli siis tästä kai voin päätellä etten kuulu oikeastaan kenenkään lähimpiin?! Mutta kun elämä potkii päähän tai joku tarvitsee makutuomaria v tai muuta jännittävseen yms tai jotain on kosittu tai muuta jännittävää tapahtunut niin minunkin puhelin alkaa soimaan....tämä on nyt alkanut vähän vaivaamaan ja mieltä pahottamaan, että onko vika sittenkin minussa vai onko mahdollista, että minulle on valikoitunut näin "kurja ja laaja"ystäväpiiri joka ei edes ystävänpäivänä ehdi muistaa lyhyellä viestillä tai puhelulla? Kiireet on kiireitä ja niitä minultakin 3 lapsen työssäkäyvänä äitinä löytyy, mutta kun oikeesti esim.lyhyeen tekstarin lähettämiseen ei mene kauan aikaa ja minultakin siihen aina aikaa löytyy, mutta vaadinko minä nyt ihan liikaa ja olenko muutenkin metsässä juttuineni?