Kysyn tyhmiä ehkä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras
Mulle on ihan hepreaa nää irtisanomiset jne. kun en ole pahemmin muutellu. Muutettiin 1.8 ja nyt vuokranisäntä tuli sanomaan että et ole sitten sanonu entistä asuntoos irti, että sulla on nyt kaks asuntoo tavallaan, no minä olin ihan että mitä.
Eikä mulle sen tarkemmin asiaa selittäny.

Kysyin kyllä että kun avaimet vein niin olisko mun pitäny jotain allekirjottaa sitten, ei mulle kyllä annettu mitään paperia edes.

asuin tossa edellisessä kämpässä 2kk ja sit muutin tähän. Vein avaimet sinne ja sillä selvä, sitten muutin tähän ja nyt sain kuulla että mitäs kahta asuntoo pidät. En ymmärrä yhtään!

Alkuperäinen kirjoittaja Essi-:
niin eli sä et irtisanonut sitä kuukautta aikasemmin ?
jos et niin sillon sulla on molemmat asunnot..

Miten ihmeessä ne voi siihen sitten uudet asukkaat laittaa jos se mun nimissä on, siinä on kuukauden nyt ollu uudet. Nyt sitten mulle sanotaan. Eikö mulle nyt sitten olis pitäny tulla vuokranmaksua tosta toisestakin?

Olin ihan ummikkona sillon kun vein ne avaimet kun luulin että automaattisesti mulle annetaan paperi että allekirjotan ja sillä selvä mutta ei mitään, ajattelin sitten että se on nyt sillä selvä kun vein avaimet. Eli ne laskuttaa multa nyt sitten jo kahen kuukauden vuokran kun eletään jo nyt syyskuuta vai miten se nyt menee.

Mulla on pää ihan sekasi nyt, on niin veemäinen tuo vuokraisäntäkin että kai se mua nyt laskuttaa kun en ite tajua.

Ei se sulta voi vuokraa periä missään nimessä jos siellä on jo uudet asukkaat ja jos yrittää niin sanot että sun alivuokralaiset on jo maksaneet että se riittää.

Yhteistyössä