1300 e/kk ja tuloihin nähdenhän se oli laskettu. Miehen tulot plus mun tulot (kotihoidontuki + lapsilisät + oman firman tuotto) ja hyvin pärjättiin.Alkuperäinen kirjoittaja ap:sanna80: oliko teillä suuri maksuerä ja kuinka tulitte toimeen?
kun meillä erä nyt yli 700e enkä voi kuvitellakkaan tulevani toimeen jos olisin hoitovapaalla
En vaan jaksa käsittää joittenkin kitinää siitä, että ei ole varaa olla hoitovapaalla kun pitää lyhentää asuntolainaa sen ja sen verran. Jos se asunto on tärkeämpi kuin lapsen kotihoito, niin turha ainakaan natista siitä miten ei ole varaa.Alkuperäinen kirjoittaja ap:emilyn: en ihan tajunnu nyt?
Kohtuulliset joo ja voihan sitä itsekin hankkia rahaa vaikka onkin kotona. Mulla oli ensin oma lastentarvikkeiden verkkokauppa (4 vuotta), sitten aloitin Kotigastronomi-edustajana ja sitä on nyt takana 3 vuotta ja edelleen osa-aikaisesti teen tätä päivätyöni ohessa. Tuon lastentarvikekaupan olen lopettanut noin vuosi sitten. Ja keikkahommia tein entiseen työpaikkaani silloin tällöin viikonloppuja (toimistohommaia) ja Varamiespalvelun kautta muuta keikkaa (myyntityötä ja tarjoilukeikkoja häissä, synttärijuhlilla tms.).Alkuperäinen kirjoittaja ap:teidän miehillä on sit varmaan todella hyvät tulot..
nyt on jo hankalaa vaikk saan 800e kuussa