Kysyn nyt vähän tyhmiä, kun ei päivystyksessä kukaan vastaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taaperon äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

taaperon äiti

Vieras
Pitääkö aina silloin, kun pieni lapsi hengittää apulihaksilla, mennä päivystykseen, vai koskiko se vain astmaatikkoja? Siis en kuollaksenikaan muista, asmaattisen esikoisen kanssa oli tehtävä aina niin, että kun hengitti apulihaksilla -> päivystykseen tai osastolle.

Nyt täällä tälläinen vuoden ikäinen hengittää apulihaksilla hengitystieinfektion yhteydessä, aika raskaalta kuulostaa, mutta pitääkö aina mennä päivystykseen sellaisissa tapauksissa? Koitan vielä myöhemmin soittaa päivystykseen, jos siellä joku ehtisi puhelimeenkin.

Ehdottomasti lääkäriin. Ilman astmaakin voi ahistaa ja hengitys olla hankalaa. Silloin kun hengittää apulihaksilla on lapsellakin jo huono olla. Lähtisin samantien sinne päivystykseen menemään.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Ehdottomasti lääkäriin. Ilman astmaakin voi ahistaa ja hengitys olla hankalaa. Silloin kun hengittää apulihaksilla on lapsellakin jo huono olla. Lähtisin samantien sinne päivystykseen menemään.

Olisin jo mennyt, jos mulla olis auto tai lompakko täällä :( Mut lompakko on autossa, auto miehellä. En voi mennä taksillakaan, enkä tahtoisi kävellen lähteä kun kumpikin on kipeänä :/ Astmaatikko pärjää lääkkeillään, mutta tää nuorempi..

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Onhan sulla puhelin.Soita miehesi kotiin auton ja lompakon kera.

Ei ehdi ennen kuin parin tunnin päästä. Jos olis samalla paikkakunnalla, niin olisin kurvannut taksilla hakemaan lompsan :/

Ei auta kuin odotella :( Paskat, mulla on yleensä hätävarasetelit kotona, mutta just eilen annoin ne siskolle matkarahoiksi, kun ei ehtinyt automaatille ennen bussimatkaa :(

Yhteistyössä