Kysyn näinpäin välillä: (hiuksista)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Henrietta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Henrietta

Aktiivinen jäsen
23.07.2004
8 078
0
36
Kuinka moni on ollut erittäin tyytyväinen kun on leikannut pitkät hiuksensa lyhyiksi?

Kun aina kuulee että harmittaa ja itkettää:)

Minä leikkasin viikko sitten ja olen ollut erittäin tyytyväinen,helppo laittaa,ei ole takkuja jne.

Mun hiukset oli kyllä huonokuntoiset kun leikkasin.

Mä olin tyytyväinen kanssa. Nyt kasvatan kylläkin ja ovat ärsyttävässä pituudessa kun ei saa niitä kiinni. Mulla ei hiukset pitkänäkään menneet takkuun kovinkaan helposti, joten siksi nytkin kasvatan. Mä oon huono laittaa hiuksia ja silloin kun ne oli lyhyet, niin välillä ehdin ja välillä en. Mulle jotenkin helpompaa kun on pitkät. :) En siis harmittele yhtään, että leikkasin. Nyt saisivat vaan kasvaa sen verran et ne sais edes kiinni.

Mulla oli ennen puolpitkät,reilu olkapäille ulottuvat hiukset ja leikkasin sellasen ´Rihanna-polkan´eli siis niskasta ihan lyhyt ja edestä leukaan asti ulottuva ja olin sika tyytyväinen =) Nyt sit taas 50cm pidennykset :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Miä82:
Mä olin tyytyväinen kanssa. Nyt kasvatan kylläkin ja ovat ärsyttävässä pituudessa kun ei saa niitä kiinni. Mulla ei hiukset pitkänäkään menneet takkuun kovinkaan helposti, joten siksi nytkin kasvatan. Mä oon huono laittaa hiuksia ja silloin kun ne oli lyhyet, niin välillä ehdin ja välillä en. Mulle jotenkin helpompaa kun on pitkät. :) En siis harmittele yhtään, että leikkasin. Nyt saisivat vaan kasvaa sen verran et ne sais edes kiinni.

Toi on sama täälläkin,halusin leikatessa että ne menevät vielä just ja just kiinni.Ponnarille ei ihan kauhean nätisti mene,mutta saparot saa kivasti:)

Tsemppiä kasvatukseen!

Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:
Mulla oli ennen puolpitkät,reilu olkapäille ulottuvat hiukset ja leikkasin sellasen ´Rihanna-polkan´eli siis niskasta ihan lyhyt ja edestä leukaan asti ulottuva ja olin sika tyytyväinen =) Nyt sit taas 50cm pidennykset :whistle:

Miulla on kans ollut pidennykset 4kertaa,vai oisko 5... :D

Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Alkuperäinen kirjoittaja Miä82:

Toi on sama täälläkin,halusin leikatessa että ne menevät vielä just ja just kiinni.Ponnarille ei ihan kauhean nätisti mene,mutta saparot saa kivasti:)

Tsemppiä kasvatukseen!

Kiitos. On noi nyt sellaset niskaan ylettyvät, mutta ei vielä riittävästi. Kyllä mäkin saparot saan, mutta ne ei sovi mulle. :D Ja lapsetkin kerran nauroi, kun laitoin ja kysyin onko hyvät.
Mulla oli siis sellaset muutaman sentin mittaiset edestä ja takaa lyhyemmät. Ja kun pitkät hiukset leikkasin noin lyhyiksi, ne olivat puoleen selkään asti. Oli vähän kevyt olo päässä, kun muutenkin paksut ja painavat hiukset. :whistle:

Yhteistyössä