kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miehille
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miehille

Vieras
Olen kohta 40-vuotias nainen, naimisissa pian 18 vuotta. Saman miehen kanssa olen ollut 17-vuotiaasta lähtien. Takana siis pitkähkö, onnellinen liitto. Kuitenkin kaipaisin muiden pitkässä parisuhteessa eläneiden/elävien miesten ajatuksia siitä, mistä nainen tietää pitkässä suhteessa, että mies vielä todella rakastaa?

Omalle miehelleni tunteiden/läheisyyden näyttäminen ei ole luontaista, joten mistä nainen sen voi tietää, kun ei ajatuksiakaan osaa lukea? Rakastatko vielä naistasi vai haaveiletko jostain muusta? Kerro, miten näytät välittämisesi.

Asiallisia vastauksia, kiitos!

15v yhdessä saman naisen kanssa, joka tuntui alusta alkaen elämäni naiselta. On tässä muutama kriisikin ollut välissä, mutta nykyään ja positiivisen seestynyttä.

Välittämiseni näytän monin eri tavoin, toki halailemalla, pussailemalla jne. Ja toki joskus jotain pikkuylläreitä yritän järjestää. Jo yllättävä ruuanlaitto, siivous tai ravintolaan vienti saattaa piristää kummasti.

Silti merkittävintä on se, että joskus minulle tulee sellainen tunne, että on pakko kertoa hänelle kuinka paljon hän minulle merkitsee. Sellainen tunne tulee aina silloin tällöin ja uskon, että tämä on kuitenkin se kaikkien merkittävin tapa osoittaa välittämistä ja rakkautta. Niin yksinkertaista se minulle on. Tiedän kyllä, että monille miehille (vielä nykypäivänäkin) tuonkaltaisten asioiden juttelu voi olla kiusallista ja hankalaa. Ei se silti tarkoita, etteikö he välittäisi.

Jonkin asian tekeminen puolison puolesta, oli se sitten vaikka se roskapussin vieminen. Sivullinen näkee silmistä ja eleistä, jos pari rakastaa toisiaan. Oleminen on hyväntahtoista.

Yhteistyössä