Kysymys..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja h84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

h84

Vieras
Haluaisin vaan kuulla teiltä, että kuinka moni on oikeasti tullut raskaaksi keskeytetystä yhdynnästä? Se ei kai kovin yleistä ole, vaikka periaatteessa toki mahdollista. Ihan vaan kiinnostuksesta. Itse tulee joskus tuota käytettyä "ehkäisymenetelmänä", mikä nyt ei kovin viisasta ole, sen tiedän. Pitäisi kai siirtyä pillereihin, kun tuo kondomin käyttö on itsellä mitä on..

Voi hyvä ihminen! Keskeytetty yhdyntä ei todellakaan ole mikään ehkäisykeino! Eikä muuten pilleritkään suojaa sinua sukupuolitaudeilta - ymmärräthän toki tämän?

toki tiedän, sanoinhan että se ei ole viisasta..tiedän myös, että sukupuolitaudit tarttuu ilman kondomia, ja se on paras ehkäisykeino irtosuhteissa ainakin. Minua vain kiinnostaa, että kuinkakohan yleistä on tulla raskaaksi keskeytetystä yhdynnästä? Itse en ole tähän mennessä tullut raskaaksi, mutta tiedän hyvin, että se on riskinä!

jostain luin, että joka viides.tulee raskaaksi alle vuodessa (siis 20 naista sadasta). kondomia käyttävistä joka sadas (siis 1 naista sadasta).
Kyllä aikuisen naisten pitää tietä, että keskeytetty yhdyntä EI ole ehkäisykeino. Mitä todennäköisimmin päätyy raskaksi tai saa seksitaudin, ehkäpä molemmat.

"Itse tulee joskus tuota käytettyä "ehkäisymenetelmänä", mikä nyt ei kovin viisasta ole, sen tiedän."

Ja sitten valitetaan kun on tultu paksuksi ja tehdään abortti! Tai jos lapsi pidetään, valitetaan että se on tehty väärälle miehelle. Aikuiseksi pitää kasvaa ennen kuin seksiin ryhtyy.

Hienoa, kun te kaikki muut olette niin täydellisiä. Silloin on helppo tuomita. Olen mielestäni aikuinen ihminen, mutta en vaan aina käyttäydy järkevästi, joskus se ehkäisy vaan meinaa unohtua. Koetan kyllä viisastua. Mutta eipä ole vielä kukaan ilmottautunut tulleensa raskaaksi keskeytetystä yhdynnästä. Mutta kai se vahinko ennenmmin tai myöhemmin tapahtuu, jos tuollaista tekee.

Alkuperäinen kirjoittaja h84:
Hienoa, kun te kaikki muut olette niin täydellisiä. Silloin on helppo tuomita. Olen mielestäni aikuinen ihminen, mutta en vaan aina käyttäydy järkevästi, joskus se ehkäisy vaan meinaa unohtua. Koetan kyllä viisastua. Mutta eipä ole vielä kukaan ilmottautunut tulleensa raskaaksi keskeytetystä yhdynnästä. Mutta kai se vahinko ennenmmin tai myöhemmin tapahtuu, jos tuollaista tekee.

Olet väärällä palstalla jos kaipaa hyväksyntää paljaalla vetelemiselle. Jos kaltaisiasi kaipat, niin mene tuonne vauvahaaveisiin. Siellä on monta naista jotka toivovat lasta mutta mies ei ole vielä siihen valmis. Nuo parit "ehkäisevät" laskemalla lastin naisen vatsan päälle, naisen salaa toivoessa, että pari tippaa livahtaisi sisälle.

täti hyvä, kyllä tiedän:) Enkä minä teidän hyväksyntäänne kaipaa, mutta ärsyttää tuollainen "tuomitseminen" vähäsen. Olen aikuinen, enkä ole tyhmä, tiedän että ehkäisyä täytyisi käyttää, jos ei halua lasta/tauteja, ja kumpaakaan en itse halua. Minua vain kiinnostaa, että moniko on todella tullut raskaaksi tuolla tavalla, mutta täältä en todellakaan taida asiallisia vastauksia saada. Taidatte kaikki olla vähän sellaisia tätejä, ei pahalla;)

Saanut sillä avalla poikavauvan. Olimme vasta lukiossa, joten lasta ei todellakaan oltu suunniteltu eikä muutenkaan yhteistä elämää. Kaverista ei näkynyt muuta kuin jokus pieni elatusapu. Yksihuoltajana olen ollut ja kadun syvästi hölmöyttäni. No lapsesta tuli ihana nuori mies. Silloin ei aborttia saanut kuin kahden lääkärin lausunnolla.

Yhteistyössä