Kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihmettelijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ihmettelijä

Vieras
Moi!

Mulla on ollut menkkamaisia kipuja alavatsalla jo neljättä päivää. Niitä tulee aina silloin tällöin. Nämä juilimiset on aaltoilevia, eivätkä niin kipeitä, kuin normaalisti kuukautisten aikana. Lisäksi ns. kuumia aaltoja ja lämpö ollut huipussaan eilen (yli 37 astetta). Ovulaatiosta on nyt n.9 päivää. Pillerit lopetin joulukuun lopulla. Miten teidän kroppanne alkoi toimia pillereiden jäkeen, oliko samanlaisia tuntemuksia? Olen vaan vähän hämilläni, kun ei ennen ole ollut tämmöistä. Onkohan kuukautiset tuloillaan, vai voisiko muka olla niin, että olisin raskaana? Tietty testi varmistaisi asian, mutta ei varmaankaan vielä voi näyttää luotettavaa tulosta, kun oviksesta niin vähän aikaa...

Ihmetyttää...

Hei,
mulla alko ainakin oireet noilla merkein, että useana päivänä luulin että kuukautiset alkaa, vaan eivät alkaneetkaan. Ja ennen kuin niiden olisi pitänyt alkaa, niin palelin todella paljon, en mitään mitannut, mutta kylmä oli. TESTIÄ VAAN OSTELEEN! =)

Mulla oli juuri tollaset oireet pillereiden lopettamisen jälkeen. Raskaaksi tullessa olo ei ollut yhtään erilainen kuin ""normaalisti"" eli raskaudessa ei ollut mitään ""oireita"".

Kiitos, että joku sentään vastaili :)!

Mulla oli kierto ennen pillereitä 30-35 päivää, joten odottelen nyt sen mukaan sitä testin tekemistä ainakin ensi viikolle, jos mitään ei ala kuulumaan. Ei kannata varmaan vielä hätäillä sen testaamisen kanssa.

Odotetaan ja katsotaan kuinka käy...

Yhteistyössä