Kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ärsy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Ärsy

Vieras
Onko teillä valkovuoto jollainlailla muuttunut sen jälkeen kun ootte saanu lapsia? Mulla on toisen lapsen syntymän jälkeen ollu valkovuoto ihan lähes olematonta. Eikä ole muutosta tapahtunu vaikka synnytyksestä jo pari vuotta. Lisäks on sellainen epämiellyttävä tunne alapäässä jota en osaa kuvailla. Miten hitossa saa taas valkovuodon palaamaan ja tuon inhottavan tunteen pois? Lääkärin mielestä kaikki näyttää hyvältä tuolla alapäässä.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22757156:
Hanki itsellesi uusi akka, riittävän nuori, niin ehdit vielä toisen satsin lapsia siitellä maailmaan. Saat sitten huusholliisi sitä kaipaamaasi valkovuotoakin.
Tassa on vaikeuksia: Akkaa en ota, Vaimon voisin ottaa jos saisin ja toinen hankaluus on se ,etta tuskimpa tanikan.en enaa nuorta saa

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22757168:
Haluaisitko vielä lapsia?

Hanki vaimo Filippiineiltä, sieltä saat nuoren. Ne ovat vaan onnellisia kun pääsevät sivistysmaahan, eivät välitä minkäikäisen miehen matkaan lähtevät.
Kuinkas tama taytyis ymmartaa? Tamahan on loukkaus "eivat valita minkalaisen miehen mukaan lahtevat" .Onko Arvon aiti44v' lla syyta olettaa ,etta ole jotain biomassaa?

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22757198:
No hyvinkin saatat olla. Mutta ikää nyt lähinnä tarkoitin. Toisaalta jos sulla on riittävästi rahaa niin tee "Hugh Hefnerit"!

Haluatko vielä lapsia lisää?
En oo massaa enka halua enaa omia lapsia , ehka lastenlapsia ,jos viskaalit sen sallii.
Enta ite?

Alkuperäinen kirjoittaja Ärsy;22757029:
Onko teillä valkovuoto jollainlailla muuttunut sen jälkeen kun ootte saanu lapsia? Mulla on toisen lapsen syntymän jälkeen ollu valkovuoto ihan lähes olematonta. Eikä ole muutosta tapahtunu vaikka synnytyksestä jo pari vuotta. Lisäks on sellainen epämiellyttävä tunne alapäässä jota en osaa kuvailla. Miten hitossa saa taas valkovuodon palaamaan ja tuon inhottavan tunteen pois? Lääkärin mielestä kaikki näyttää hyvältä tuolla alapäässä.

Alapäässä ehkä tuntuu "kuivalta" limakalvojen vuoksi? Voisiko olla?
Minä tosin olen raskaana, valkovuoto on tosi vetistä, mutta paikat on siltikin kuivat ja epämiellyttävän tuntoiset... Tiedä oikein, mitä tässä puolestaan pitäisi tehdä.

[QUOTE="vieras";22757256]Alapäässä ehkä tuntuu "kuivalta" limakalvojen vuoksi? Voisiko olla?
Minä tosin olen raskaana, valkovuoto on tosi vetistä, mutta paikat on siltikin kuivat ja epämiellyttävän tuntoiset... Tiedä oikein, mitä tässä puolestaan pitäisi tehdä.[/QUOTE]

Minä taas olen keski-ikäinen ja paikat EIVÄT ole kuivat ja oikein on jalkoväli miellyttävän tuntuinen että mitä helvettiä TÄSSÄ nyt pitäisi tehdä!? Peruutanko vaihdevuodet?

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22757274:
Ei ole kristitylle mikään vaihtoehto. Astrologia on saatanasta, Raamattu kieltää kaikkinaisen ennustelun tapahtui se tähtien taikka kahvinporojen mukaan. Tähtiin ei ole kirjoitettu yhtikäs mitään.
Oon samaa mielta, ei astrologia voi ottaa kristinuskon paikkaa.
Mita sina luulet/ tiedat miksi niita tahtia sitte tutkitaan jos niihin ei ole kirjoitettu mitaan?
Oiskohan niissa jotain muita visteja?

Oon samaa mielta, ei astrologia voi ottaa kristinuskon paikkaa.
Mita sina luulet/ tiedat miksi niita tahtia sitte tutkitaan jos niihin ei ole kirjoitettu mitaan?
Oiskohan niissa jotain muita visteja?

Tähdissä ei ole mitään yliluonnollista tai mitään viestejä. Niitä tutkitaan kuten kaikkea muutakin ympärillämme tutkitaan.

Ja monethan uskovat että tähtiin on kirjoitettu jotain, vaikka se onkin harhaa. Ei niissä mitään lue.

Ei sulla mitaan toditeia ole , niiku ei mullakaa.
Eiko jotkut tahdet oo peijoonin kaukana, eihan sinne asti nae vaikka niihin ois jotaki kirjoitettu, meinaan jos se texti on tammosta normi kokoista

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22757331:
No heko heko! :D

Minä uskon näissä asioissa siten kuin Iso Kirja sanoo, vaikka synti onkin päivittäinen harrastukseni.
Miksi tuota syntia nyt rupesit mainostamaan, etko tieda, etta a rmo on ainaki kymmenenkertaa
painavampi ku synti?

Yhteistyössä