KYSYMYS! ! ! ! !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä vaan..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä vaan..

Vieras
PIDÄTTEKÖ IHMISTÄ lihavana jos pituutta 165 cm ja painoa 62 kg ja vaatekoko s-m, itse siis pidän itteäni lihavana, en tiedä miksi?! ikää on jo 30.vuotta ja tuntuu että kaikki lyllyy vaikka salilla ja jumpissa käynkin.... =(

en ehkä lihavana, mutta tukeva tai tanakka voisi olla oikeampi sana. Ja jos naisella on lapsia, niin ajattelen että raskauskilot ei olekaan lähteneet, ei siis ole jaksanut laihduttaa niitä 15kiloa pois...

Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan..:
PIDÄTTEKÖ IHMISTÄ lihavana jos pituutta 165 cm ja painoa 62 kg ja vaatekoko s-m, itse siis pidän itteäni lihavana, en tiedä miksi?! ikää on jo 30.vuotta ja tuntuu että kaikki lyllyy vaikka salilla ja jumpissa käynkin.... =(

täällä n. 30v pituus 163 ja paino 60 ja sama ongelma :(

muut eivät kyllä pidä lihavana, mutta myöntävät että iso maha on :D

Alkuperäinen kirjoittaja tina:
en ehkä lihavana, mutta tukeva tai tanakka voisi olla oikeampi sana. Ja jos naisella on lapsia, niin ajattelen että raskauskilot ei olekaan lähteneet, ei siis ole jaksanut laihduttaa niitä 15kiloa pois...

ei todellakaan ole tukeva tai tanakka tuon kokoinen!

ai meinasit että ap:een pitäisi painaa 47 kg????????

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
joo toi tinan kommentti on juuri sitä mitä mietinkin ... =(

reenaan paljon ja muuta , mutta tuntuu että olen lihavassa kunnossa..

juo enenmän vettä ja vähennä suolaa... seon ainakin minun suunnitelmani... ja annoskoot pieneksi!!

minä 159cmja painan 96kg. ja olen suoraan sanottuna läski. 5v sitten painoin 53kg. ja nyt oon alottanut laihdutus kuurin ja aion saada läskini pois. mun tavoitepaino on 60kg. sä oot mun mielestä normaalin kokoinen. 47kg on jo pelkkää luuta ja nahkaa, sinne ei kannata tavoitetta laittaa. mut mä aion painaa vuoden 2010 kesäkuun 1päivä 60kg.

Alkuperäinen kirjoittaja piinus:
minä 159cmja painan 96kg. ja olen suoraan sanottuna läski. 5v sitten painoin 53kg. ja nyt oon alottanut laihdutus kuurin ja aion saada läskini pois. mun tavoitepaino on 60kg. sä oot mun mielestä normaalin kokoinen. 47kg on jo pelkkää luuta ja nahkaa, sinne ei kannata tavoitetta laittaa. mut mä aion painaa vuoden 2010 kesäkuun 1päivä 60kg.

Onnea ja itsekuria matkaan :)

olen syönyt kyllä synnytyksen jälkeiseen masennukseen pian kaksi vuotta lääkkeitä ja lääkäri sanoi että helposti voi tulla nestettä 3 kiloa, mutta milläs sen saa pois?!

painoin ennen 58 ja olin tyytyväinen , nyt kyllä tuppaa ruokahalut vievän voiton, ihan mälsää =(

peilistä kun kattoo välillä niin näyttää lihavalta ja välillä ok,

mitäs mieltä olisitte jos paino putoaa 60 , tuntuisiko pahalta vielä, kun haikailee sitä 58 kg...

Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan..:

Mulla vaatekoko sama. Tai siis paidat kokoa S ja housut kokoa M. Ikää 21v, pituutta 157cm ja painoa 58kg. Pidän itseäni lihavana vaikken olekaan, johtuu siitä että ennen kuopusta painoin 48kg eikä raskauskilot ole hävinneet vaikka mitä tekisin. So what? Mieheni sietää ja se riittää.

Alkuperäinen kirjoittaja poppelipuu:

ei todellakaan ole tukeva tai tanakka tuon kokoinen!

ei munkaan mielestä!

jotenki sitä näkee itsensä lihavana, en tiedä kai tässä on joku ikäkriisi meneillään, kun 30 vuotta täytti ja työskentelee nuorten kanssa samassa työpaikassa ;)

nooh joskos tota vettä litkisi ja jättäisi herkkuja vähemmälle!

Yhteistyössä