Kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onnellinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onnellinen

Vieras
Onko teidän mielestänne outoa jos aviopari viettää kaiken ajan yhdessä? Rupesin tässä vain miettimään kun käymmä kaupassa aina yhdessä, kirkossa yhdessä, lenkillä yhdessä, mies on työtön joten päivät olemme yhdessä.

Meillä on puolivuotias vauva.

Itselleni tämä tilanne on ihana, tykkään siitä että saan olla yhdessä rakastamani miehen ja lapseni kanssa :)

Mun mielestä kauppaan on kiva mennä miehen kanssa, kirkkoon tuskin edes yksin menisin (tosin en käy muutenkaan, mutta eikös se nyt nimenomaan ole perhejuttu?). Nauttikaa yhteisestä ajastanne kun sitä kerran on. Mielestäni on oudompaa, jos aviopari ei mene minnekään yhdessä.. :whistle:

Joitakin asioita tehdään yhdessä...joiakin taas ei. Exä ja hänen vaimonsa eivät tee mitään erikseen. Kaikki tehdään yhdessä ja joka paikkaan mennään yhdessä.
Mä en pystyis siihen....Jokaisella on omat tapansa.

ei siinä siis itseni mielestä mitään outoa ole ja olen tyytyväinen tilanteeseen. välillä vaan tuntuu, että kaikkien muiden mielestä on outoa että pariskunta on yhdessä kokoajan ja tekee kaikki asiat yhdessä.

mutta en minä ainakaan tunne tarvitsevani mitään omaa aikaa. niin ja kyse ei missään nimessä ole siitä etten saisi tehdä mitää yksin, tottakai saisin mennä niin kuin haluaisin ja mies myös, ei vain ole tarvetta :)

me elettiin alkuhuumassa kaikki ajat yhdessä,paitsi joskus mies oli porukoillaan yötä (asuttiin vielä omien vanhempien luona silloin)
:D
nykyään en jaksa miestä koko ajan kun asutaan saman kämpän alla.hyvä vaan et lähtee aamulla töihin ja tulee illalla takaisin.

oma aika on paras aika :)

mutta siis kukin tyylillään..

Yhteistyössä