Kysymys y-viestien lähettäjille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Miksi ihmeessä pitää tehdä sellanen alotus jossa kerrotaan että se ja se laitoin sulle yv:tä???? Kait ne jotka kyseisiä viestejä lähettää/vastaanottaa tajuuvat kattoo sitä postilaatikkoaan.. Paras on kun sit siihen ketjuun vastataan et joo luin sen ja laitoin sulle kans yv:tä ja tavallaan aletaan siinä ketjussa keskustelemaan.

Johtuu varmaan siitä, että aiemmin tällä sivulla näkyi, kun oli saanut y-viestin. Nyt pitää käydä erikseen kurkkimassa onko viestejä ja ainakin minulla välillä on ollut niin, että vasta uloskirjautumisen ja uudelleenkirjautumisen jälkeen näkee uudet y-viestit.

Juu, tuossa tulikin selitystä ettei enää pysty näkemään jos on tullut uutta viestiä, eli sen näkee vasta jos varta vasten älyää käydä kurkkaamassa lootaansa. Ennenvanhaan siis näkyi heti tuolla ylhäällä jos olit saanut viestiä. Olen pahoillani huhuilusta, mutta se ei kuitenkaan ole kiellettyä täällä pastalla! =) Se vaan ilmeisesti yhä ärsyttää ihmisiä.

Kyllä minä näen uudet viestit kun klikkaan etusivulle niin ylhäällä nimeni vieressä lukee jos on tullut uusi viesti, mutta jos ei ole niin siellä on pelkkä minttulii86. Eli klikkaa tuota kaksplus merkkiä tuolla ihan ylhäällä niin se vie sinut etusivulle... :D

Kone meni aina jumiin palstailusta. (suoritinteho 100 % tai jotain) Pyysin miestä avuksi ja hän poisti evästeet. Itse poistin mainokset. Sen jälkeen olen pystynyt palstailemaan =)

Itse käyn kyllä aina palstautuessani ensimmäisenä yylootalla. Minua ei tarvi kenenkään huhuilla, mutta ihmettelen, että ovat poistaneet sen toiminnon, joka tiedottaa viestistä.

Alkuperäinen kirjoittaja minttulii86:
Kyllä minä näen uudet viestit kun klikkaan etusivulle niin ylhäällä nimeni vieressä lukee jos on tullut uusi viesti, mutta jos ei ole niin siellä on pelkkä minttulii86. Eli klikkaa tuota kaksplus merkkiä tuolla ihan ylhäällä niin se vie sinut etusivulle... :D

Juu, mutta jos "roikkuu" vain täällä niin sitäpä ei näe, eli jos ei jaksa aktiivisesti klikkailla, muutenkin kun tämä jumittaa :headwall:

Lisäys: ja y-viesteihin pääsee tietty myös mitäs nytin sivulta kun klikkaa y-viestit kohtaa ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:
Itse käyn kyllä aina palstautuessani ensimmäisenä yylootalla. Minua ei tarvi kenenkään huhuilla, mutta ihmettelen, että ovat poistaneet sen toiminnon, joka tiedottaa viestistä.

Jep jep, mutta mie ootinkin vastausta lähes tunnin :D joten halusin saada siihen vastauksen tänään, koska en fantaa usein täältä tavoita.

Alkuperäinen kirjoittaja Meduusa:
Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:

Jep jep, mutta mie ootinkin vastausta lähes tunnin :D joten halusin saada siihen vastauksen tänään, koska en fantaa usein täältä tavoita.
Juu ja kyllähän huhuilla saa. Oikeastaan ihmettelenkin tuota edellistä vastaustani, mistäs ihmeestä edes muuten tiedän, jos joku onkin huhuillut minua, sillä en ole täällä läheskään päivittäin. Kyllä se toiminto kannattaisi palauttaa, että näkee palstaillessa saapuneet viestit! :)

Yhteistyössä