kysymys visa electronista

säästöpossu

Aktiivinen jäsen
19.12.2005
2 253
0
36
onko sillä kortilla raja miten suuren ostoksen voi tehdä? sen tiiän et jos menee yli 50? myyjä haluaa nähdä henkkareita mutta jos se ostos on monta 100?!?
entäs ku mun kortilla on vissiin se raja etten saa nostaa enempää ku 500? (muistaakseni) päivässä nii jos se ostos on sit enempää ku 500? voinko silti maksaa electronilla?

mietin vaan ku pitäisi tänään tehdä vähän kalliimpi ostos ku yleensä ja jos voin maksaa sen electronilla, vai pitääkö mun käydä pankissa.....

Kannattaa käydä pankista suoraan nostamassa se raha käteen...

Nostoraja kun ylittyy niin mitään et saa... Itsellä myös 500? nostoraja ja piti ihan pankista käydä suurempi summa rahaa nostamassa.

Eikös siinä oo erikseen nosto- ja ostoraja? Eli jos molemmat on vaikka 500?, niin voi nostaa 500 ja vielä ostaa 500. Jos näin on, ja haluaa ostaa jotain mikä maksaa yli 500?, niin voihan sen tehdä niin että maksaa sen 500? Electronilla ja loput käy nostamassa automaatista.

Nostoon ja korttivarmennukseen (siis siihen, miten suurella summalla korttia voi höylätä) on ainakin Osuuspankilla eri summat. Nostaa saa yleensä pienemmän summan kuin mitä saa tehdä korttivarmennuksia. Op:llä oman kortin tietoja voi käydä katsomassa, kun ensin valitsee alasvetovalikosta "kortin tapahtumat" ja sitten valitsemalla "kortin ominaisuudet" näkyviin tulevasta valikosta. Muilla pankeilla on varmaankin sama systeemin, että nettipankin kautta pääsee katsomaan korttinsa tiedot.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 09:45 tiksu kirjoitti:
Nostoon ja korttivarmennukseen (siis siihen, miten suurella summalla korttia voi höylätä) on ainakin Osuuspankilla eri summat. Nostaa saa yleensä pienemmän summan kuin mitä saa tehdä korttivarmennuksia. Op:llä oman kortin tietoja voi käydä katsomassa, kun ensin valitsee alasvetovalikosta "kortin tapahtumat" ja sitten valitsemalla "kortin ominaisuudet" näkyviin tulevasta valikosta. Muilla pankeilla on varmaankin sama systeemin, että nettipankin kautta pääsee katsomaan korttinsa tiedot.

kiitos :)

kävin kattoo ja kyllähän siellä lukee ihan selvästi :ashamed:
eli mulla on nosto ja ostoraja eri, se nostoraja on 500? nii ku muistin mutta ostoraja on sit paljon enemmän.

Yhteistyössä