Kysymys vauvan flunssasta :S

joop, eli tyllerö 11kk on nyt elämänsä ekaa kertaa flunssassa (apuvaaaa)
niin, kuinka pitkä aika on ihan normaali aika olla nuhassa/yskässä? on nimittäin nyt jo 9pv kestänyt, välillä parantui, mutta sai vissiin minulta uuden pöpön? näin siis sanoi päivystävä lekuri, jolla siis käytiin nyt maanantaina. sanoi, että korvat ja nielu ihan siistit, että tavallista nuhaa vaan on, jos ei pariin kolmeen päivään parane, niin uusiksi lääkärille.

neuvolan täti sanoi puolestaan, että monesti lapset voi olla koko syksynkin nuhassa, jos nimittäin ovat vaikka hoidossa (meillä tyttö kotona)..

se siis on oikeastaan vaan tosi räkänen, ja vähä väsyneempi, syö vähän huonommin, mutta muuten normi, nukkuu hyvin ja leikkii.. kiitos jos joku tietää/jakaa kokemuksia :)
 
No, jos on normaali ja jaksaa normaalisti, niin en hätääntyisi. Tarkkaile tilannetta tietty. Mä olen pientä räkänokkaa pitänyt paljon lämpimässä suihkussa/kylvyssä ja tavallaan siis höyryhengitellyt siinä. Saa röörit helposti tyhjiksi.
Jos nukkuu sängyn päädyn nostonkin jälkeen huonosti, niin olen tehnyt sohvan nurkkaan pesän, hieronut omaan rintaani vickkiä ja ottanut pienen syliin yöksi nukkumaan. Yllättävän hyvin saatu unta noin. Voisin sanoa, et paremmin kuin omissa sängyissä.
 
voin kuvitella miten meillä tyttö suhtautuisi, jos yrittäisin nukkua sen kanssa tuolleen :D (ihana ihdea kuitenkin) joo tosiaan ei vaikuta yöuniin, että nukkuu yhtä hyvin/huonosti kuin yleensäkin. sängynpäätyä ei muutenkaan kannata nostaa, kun se pyörii sängyssä yön mittaan miten sattuu :)
 

Yhteistyössä