Kysymys vaimosta

  • Viestiketjun aloittaja ymmällään
  • Ensimmäinen viesti
ymmällään
Kun tulin töistä ja menin taputtelemaan vaimo laittoi ruokaa.Yritin vähän niskasta suudella,se veti päänsä pois eikä puhunut mitään.
Muutenkin ollut tosi vaisu.Mikäköhän hänellä on kun kysyin sanoi ei mikään.Siis sillain vihaisesti sanoi.
Parisängyssämme on keskellä metrin rako kun menee toiseen reunaan nukkumaan etten vaan koske.
 
elviira
Kysy, oletko loukannut sanomisillasi/tekemisilläsi vai kenties jättänyt jotain tekemättä? Oletko unohtanut jonkin tärkeän päivän..? =) Vaikuttaisi siltä, että vaimosi on loukkaantunut jostain ja tarvitsee etäisyyttä.
 
Kake
Selville jotakin salaista mahdollisesti vaikka toisaalti mistä noista naisista nyt oikeasti koskaan voi tietää mikä niillä oikeasti on vai onko yhtään mikään todellinen ongelma tai hätä?
 
ymmällään
No tilaa olen yrittänyt antaa.Äsken sanoin kun tiskasi että minä voin tiskata ja silitin poskesta niin totesi vaan että onko aina pakko käpälöidä,turha vaiva mitään ei heru.
Ei ollut kyse seksistä.Ajattelin vaan että jos tuntuisi vaikka kivalta kun toinen silittää kun on paha mieli.
 
ymmällään
Oli viisivuotis hääpäivä.Sanoi etukäteen mitä haluaa lahjaksi ja sai sen mitä halusi.Lisäksi kävimme syömässä ulkona kahdestaan ja toin kukkia ja suklaata kun tiedän että tykkää.
Kaikki oli ihan hyvin.Seksi elämäkin on ihan hyvää.Vaimo tekee tasapuolisesti aloitteita ja olemme aika aktiivisia siinä molemmat.
Vähän nihkeästi koskettelee kunnei ole sitä tyyppiä mutta muuten ok.
 
elviira
Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään:
No tilaa olen yrittänyt antaa.Äsken sanoin kun tiskasi että minä voin tiskata ja silitin poskesta niin totesi vaan että onko aina pakko käpälöidä,turha vaiva mitään ei heru.
Ei ollut kyse seksistä.Ajattelin vaan että jos tuntuisi vaikka kivalta kun toinen silittää kun on paha mieli.
Älä hyvä ihminen siedä tuollaista käytöstä! Antsaitset parempaa. Vaikutat, meinaan, fiksulta ihmiseltä . Sano, että pallo on nyt hänellä, kertokoon milloin valmis selvittämään asian. Sinä olet oman osuutesi tehnyt..
 
appu
Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään:
Oli viisivuotis hääpäivä.Sanoi etukäteen mitä haluaa lahjaksi ja sai sen mitä halusi.Lisäksi kävimme syömässä ulkona kahdestaan ja toin kukkia ja suklaata kun tiedän että tykkää.
Kaikki oli ihan hyvin.Seksi elämäkin on ihan hyvää.Vaimo tekee tasapuolisesti aloitteita ja olemme aika aktiivisia siinä molemmat.
Vähän nihkeästi koskettelee kunnei ole sitä tyyppiä mutta muuten ok.
Ehkä olis sitten aika REPÄISTÄ jotain uutta tuohon normisettiin. Jotain yllätystä normiarkeen, ja näköjään aina samaan (?) hääpäivän viettoon.
Tai sitten vain viedä yllätyksenä pois arjesta ja vain te kahden..
Kyllä tuohon turtuu ja vittuuntuu kuka tahansa vaimo, ainaki mä.
 
ja koht se vaimo on tääl kiukkuamas ku mies sitä tätä ja me käsketää heittämää se sika pihalle :D

ei vaa, meet ny vaa ja kysyt että onko oikeasti nyt joku vialla. älä koske jos toista ahistaa, tekee asiat vaa pahemmaks. sit ku on saanu asiansa purettua ni sit vast iso hali ja suukko hiuksille. sillai mut saa leppyy.
 
ymmällään
Alkuperäinen kirjoittaja appu:
Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään:
Oli viisivuotis hääpäivä.Sanoi etukäteen mitä haluaa lahjaksi ja sai sen mitä halusi.Lisäksi kävimme syömässä ulkona kahdestaan ja toin kukkia ja suklaata kun tiedän että tykkää.
Kaikki oli ihan hyvin.Seksi elämäkin on ihan hyvää.Vaimo tekee tasapuolisesti aloitteita ja olemme aika aktiivisia siinä molemmat.
Vähän nihkeästi koskettelee kunnei ole sitä tyyppiä mutta muuten ok.
Ehkä olis sitten aika REPÄISTÄ jotain uutta tuohon normisettiin. Jotain yllätystä normiarkeen, ja näköjään aina samaan (?) hääpäivän viettoon.
Tai sitten vain viedä yllätyksenä pois arjesta ja vain te kahden..
Kyllä tuohon turtuu ja vittuuntuu kuka tahansa vaimo, ainaki mä.
Ei ole normisettiä,ensimmäisen kerran kaksosten syntymän jälkeen oltiin kaksin hääpäivää viettämässä.Vaimolla on joka päivä kaksi tuntia omaa aikaa jolloin minä olen kaksosten kanssa kotona ja vaimo harrastaa.Teen osuuteni kotitöistä ja hoidan lapsia mielestäni tasapuolisesti kun olen päivät töissä.Vaimo kotona.Oli juuri viikonlopun kaksi viikkoa sitten naisporukalla mökillä ja ei ole pitkä aika kun oli viikon etelässä.
 
sommarcat
Olisiko se aika kuusta? Itse ainakin vältän ja karttelen miestäni tahattomasti, kun en vain kestä olla lähellä. Sitten kun menkat on loppu, mieskin toteaa, että taisi ne sitten loppua.
 
mn
mä tiedän tasan tarkkaan miltä sun vaimosta tuntuu vaikkeen syytä hänen käytökselleen tiedäkkään. mä itse inhoon sitä kun mies koskee ja hiplaa silloin kun teen kotihommia ei ole tätä asiaa 10 vuoden aikana oppinu!!!

anna vaimolles rauhaa eläkä koko ajan koskettele. tottaka iltapusut voi antaa mut kaikki muu ns. ylimääräinen koskettelu jätä pois ja kokeile muutaman pvän päästä uudelleen.
 
ymmällään
Ei ole kuukautisten aika eikä ole raskaana,juuri viikko sitten taisi kuukautiset häneltä loppua.
Sitä kaipaisi vähän syliä mieskin,harvoin sitä saa.
Vaimo on nyt lenkillä,kovin pahantuulisena se lähti.
Kysyin olenko tehnyt jotain väärin tai jättänyt jotain tekemättä,sanoi ei tämä sitä ole.Ärsyttää vaan tuo ainainen nyhjääminen kyljessä.Tuli sitten selväksi.
 
elviira
Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään:
Ei ole kuukautisten aika eikä ole raskaana,juuri viikko sitten taisi kuukautiset häneltä loppua.
Sitä kaipaisi vähän syliä mieskin,harvoin sitä saa.
Vaimo on nyt lenkillä,kovin pahantuulisena se lähti.
Kysyin olenko tehnyt jotain väärin tai jättänyt jotain tekemättä,sanoi ei tämä sitä ole.Ärsyttää vaan tuo ainainen nyhjääminen kyljessä.Tuli sitten selväksi.
Olen pahoillani puolestasi. Liian hyvä mies olet. Tsempit!
 
ymmällään
Kiitos tsemppaamisesta.Ajattelin että täällä varmaan käy naisia niin joku osaisi neuvoa.Olen siis ilmeisesti nössö.Auttaisikohan että menisin poikien kanssa kaljalle ja sanoisin että nyt loppui lenkkeily en ehdi kun pitää päästä paariin.
 

Yhteistyössä