kysymys, uusperseellisille tai seurusteleville lapsellisille, sairastamisesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rättipoikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rättipoikki

Vieras
Oletuksena että asutaan erillään. Jos mies on kotona lomalla, oma lapsensa äidillään ja sinä ja lapsesi sairastuisitte niin tulisiko mies auttamaan sinua tai pyytäisikö luokseen vai olisiko asenteella että nähdään kun olette terveitä etten saa tartuntaa. Ihan mielenkiinnosta kyselen. Ja ei siis mikään tapailu vaihe enää aikoihin.

Tottakai tulisi ja on tullutkin, jäänyt omasta työstä pois, kun oltiin kuumeessa ja vatsataudissa.Ei voi olla perhe, uus eikä vanha, jos jätetään yksin kuitenkin heti tiukan paikan tullen.

Mun mies jäikin. Et kyllä kukaan jää. Eikä ole edes hänen omia lapsiaan, ei halunnut jättää mua pulaan kun olin tosi kipeä. Mahtaakohan sitten rakastaa mua tai muuta hassua ;)

[QUOTE="Oliivi";30638136]Mun mies jäikin. Et kyllä kukaan jää. Eikä ole edes hänen omia lapsiaan, ei halunnut jättää mua pulaan kun olin tosi kipeä. Mahtaakohan sitten rakastaa mua tai muuta hassua ;)[/QUOTE]

Todellakin "muuta hassua", jos jää palkattomalle vapaalle vaimoa hoitamaan.
Kyllä munkin mies käy päivällä tuomassa ruokaa tms ohi ajaessaan, mutta ei kyllä koko päivää uhraa aikuisen ihmisen hoitamiseen. Tietty jos on niin kuolemankielissä että ei pärjää yksin, se on sitten eri asia.

Tuohan se onkin rakkauden mitta...

Todellakin "muuta hassua", jos jää palkattomalle vapaalle vaimoa hoitamaan.
Kyllä munkin mies käy päivällä tuomassa ruokaa tms ohi ajaessaan, mutta ei kyllä koko päivää uhraa aikuisen ihmisen hoitamiseen. Tietty jos on niin kuolemankielissä että ei pärjää yksin, se on sitten eri asia.

Tuohan se onkin rakkauden mitta...

Mulla oli kaks pientä lastakin siinä kyllä..

Yhteistyössä