Kysymys ulkona nukuttamisesta

Kyllä meillä oli 15-20 asteessakin viime talvena (eka talvensa).. Meidän kaveri syntyi syyskuussa. Ei ihan vastasyntynyttä saa laittaa koviin pakkasiin, niiden keuhkot ei kestä.. lamautuu pakkasesta kuin myös liian kuumasta.

No meidän lapset on kyl nukkunut kylmemmässäkin ja kaikista on kehittyny ihan normaalia ihmisiä. Mitään faktakirjallisuutta en osaa jaella, ihan oman pään mukaan oon tehny päätökset.

palstalta luettua joskus ettei saisi edes alle vuoden ikäsen kanssa pihalle -10C pakkasella saatika nukuttaa pihalla,mutjuu itse pidin -15C rajana pihalla nukkumiseen tai siis partsilla

Pakkasrajana pitäisin tuota 10 astetta. Toki kauppaan tai muuhun pikaisesti vpoi mennä kovemmalakin pakkasella mutta ei kait ny sentään tuntitolokulla nukkua yli -10 asteessa?

no mun mielipide on että pikkuinen vauva ei ole sama asia kuin aikuinen eikä aikuinenkaan ihan mielissään nukkuisi paikallaan jossaki 15asteen pakkasessa montaa tuntia?!?!?!?!?!?

Meillä monesti oli pakkasta about 10, kun meni ulos, mutta kun tykkäs ottaa monen tunnin unia, niin monesti ehti pakkanen kiristyä sinne 15:eenkin. Aina oli poika lämmin ja terassilla nukkui harsot vaunujen päällä ja vitalista poskissa ja nenänpäässä :)
Terve poju ja hyvät unenlahjat edelleen, vaikken enää ulkona pidäkään, kun pitäis sinne rattaisiin köyttää...

Yhteistyössä