Kysymys työpaikan vaihdosta: Aloitin tämän kuun alussa uudessa työpaikassa,

  • Viestiketjun aloittaja viita
  • Ensimmäinen viesti
viita
mutta nyt olisi haussa työntekijä erääseen vielä mielenkiintoisempaan työhön, joka kaiken lisäksi olisi lähempänä kuin nykyisempi ja työajassa olisi enemmän joustoa. Houkuttaisi todella paljon. Mutta mites toimia, kun kuitenkin olen vasta alle kk sitten aloittanut nykyisessä työpaikassa? Nykyinen työpaikkani on vakituinen, mutta siinä on koeaika ja olen nyt siis koeajalla.

Onko ihan törkeä temppu vaihtaa työpaikasta toiseen näin pian?

Enhän toki tiedä, pääsisinkö edes tuohon toiseen, mutta uskon että mahdollisuudet olisivat hyvät jos päätän sinne hakea...
 
mulla kun kirjotettii vakkarisopimus niin siitä päivästä alkaen oli 4kk eteenpäin koeaika.
ei sun tarvii selitellä mitään sinne töihin, riittää vaan että ilmotat että lopetat, tietty ensin varmistanu että sinne toiseen oot päässy. mutta onhan se reilua etukäteen ilmottaa että aijon lähteä vaikkei koeajalla siihen mikään velvotakaan.
 
vieras
Mulla on ollut vastaava tilanne, mutta en lähtenyt. En kehdannut. Sen verran huono kuva on aiemmissa firmoissa jäänyt niistä, jotka nopeasti vaihtaa. Mutta jos sen teet, niin tee nopeasti ennen kuin ehtivät perehdyttää.
 

Yhteistyössä