Kysymys teille "vakio palstalaiset"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja elise
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No mä auksen koneen aamulla kun herään ja palsta on auki oikeestaan koko päivän, mutta se on sitten taas eriasia et istunko mä tässä sen kokoajan. Mutta kyllä tässä päivän aikana tunteja vierähtää :whistle:

varmaan keskimäärin 2-4 tuntii per päivä.. nykyään kyllä vähän vähemmän ja on päiviä jollon ei kerkee lainkaan palstalle..

vaikka jaa... tiiä sitä sitten kuka on vakiopalstalainen, mut mää ny vastasin kummiskin.. :saint:

Joskus saattaa mennä monta viikkoa etten käykään, kesät yleensä olen aika tiivisti jossain muualla. Jos tänne tulen, niin kyllä tässä pari tuntia vierähtää, sen aikaa kun kuopus nukkuu. Pahimmillaan olen varmaan 6 tuntia päivässä tässä istunut :whistle: Siis juosten välillä tietenkin muualla mutta kuitenkin.

No minä ainaki käyn täällä säännöllisesti, saatan aamulla kirjautua sisään ja sitten pitkin päivää käydä katsomassa ja ehkä kommentoimassa jotain.
En enää kuitenkaa istu koneella pitkään, lähinnä sellasia 5-10min pätkiä, ellei sitte ole joku tosi mielenkiintoinen ketju.

Riippuu päivästä. Joskus käyn vaan vilkasemassa joskus saatan olla useemmankin tunnin jos on hyviä keskusteluja ja pojat nukkuu, usein pyörin kyllä muuallakin samalla. Välillä en käy ollenkaa.