Kysymys teille, jotka olette töissä jouluaattona

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen aamuvuorossa. Suoraan syömään kun pääsen kotiin (klo 15.30) sit pukkia odottelemaan, saunaan jne jne jne.

Jos olisin iltavuorossa niin tod. näk. pukki olisi jo käynyt ja kun tulisin kotiin (klo 21.30) menisin suoraan saunaan :D

Mä olen yleensä ollut jouluna aamun töissä, jos nyt jonkun vuoron. Tänä vuonna joudun olemaan päivystystilassa 24/7 koko jouluviikon. Joulupukki ei varsinaisesti tule käymään ollenkaan, vaan on jättänyt lahjat kuistille....

Jouluruokaa syödään melkein joka aterialla. Joulua juhlistetaan ehkä eniten kun appivanhemmat tulee meille syömään, jo ennen joulua.

Itsekin olen aamuvuorossa tänävuonna eikä aikataulut nyt tuotakaan suurempia ongelmia. Mutta ensi vuonna saattaa olla iltavuoro tiedossa, joten siksi jo kyselenkin, että miten te muut olette päivä rytmittäneet. Itse kun olen ajatellut, että pukki kävisi jo aamupäivällä kun olen vielä kotona.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Itsekin olen aamuvuorossa tänävuonna eikä aikataulut nyt tuotakaan suurempia ongelmia. Mutta ensi vuonna saattaa olla iltavuoro tiedossa, joten siksi jo kyselenkin, että miten te muut olette päivä rytmittäneet. Itse kun olen ajatellut, että pukki kävisi jo aamupäivällä kun olen vielä kotona.

Se on yksi vaihtoehto.

Meillä onneksi joka toinen joulu vapaa :) ja aattona saa useimmiten valita vuoronsa, mitä tekee koskapa aina löytyy sellaisia jotka HALUAA olla aattoillan ja koko joulun töissä

Alkuperäinen kirjoittaja *:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:

Se on yksi vaihtoehto.

Meillä onneksi joka toinen joulu vapaa :) ja aattona saa useimmiten valita vuoronsa, mitä tekee koskapa aina löytyy sellaisia jotka HALUAA olla aattoillan ja koko joulun töissä

Meillä sama, mutta jos olis ilta, niin lasten ollessa pieniä pukki kävisi aamupäivällä ja lounaaksi jouluruoka, puuroa sitten illalla :)

Mulla on vasta harkinnassa, että menisinkö jouluaattona töihin vai en, ja menisinkö aamusta vai illasta vai mitähän tässä tekisi.

Tiedän että pomo ei kehtaa mua sinne edes kysyä.

Toisaalta taas musta on kurja ajatella, että se tekisi itse koko aaton ja kävisi vaan parissa välissä tunnin tai kaksi kotona, kun mä kuitenkin olen olemassa, ja voin ihan hyvin sinne jonkun tunnin jossain välissä tehdä...

Meillä oli isäntä viime aaton töissä aamuvuorossa 6-14, ja suunniteltiin et ruoka syödään siinä kolmen maissa ja sit tulis pukki. Mut meidän neiti päättikin syntyä jouluaattona ja lähettiin synnärille kun mies oli tullut töistä :xmas: Ruuat jäi syömättä ja pojat meni naapuriin, jossa onneksi myös kävi pukki :xmas:

Yhteistyössä