V
Vieras
Vieras
Erityisesti iltavuorolaisille...
Minkälainen aikataulu teillä on aattona? Koska syötte, koska tulee joulupukki ym?
Minkälainen aikataulu teillä on aattona? Koska syötte, koska tulee joulupukki ym?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Itsekin olen aamuvuorossa tänävuonna eikä aikataulut nyt tuotakaan suurempia ongelmia. Mutta ensi vuonna saattaa olla iltavuoro tiedossa, joten siksi jo kyselenkin, että miten te muut olette päivä rytmittäneet. Itse kun olen ajatellut, että pukki kävisi jo aamupäivällä kun olen vielä kotona.
Alkuperäinen kirjoittaja *:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Itsekin olen aamuvuorossa tänävuonna eikä aikataulut nyt tuotakaan suurempia ongelmia. Mutta ensi vuonna saattaa olla iltavuoro tiedossa, joten siksi jo kyselenkin, että miten te muut olette päivä rytmittäneet. Itse kun olen ajatellut, että pukki kävisi jo aamupäivällä kun olen vielä kotona.
Se on yksi vaihtoehto.
Meillä onneksi joka toinen joulu vapaaja aattona saa useimmiten valita vuoronsa, mitä tekee koskapa aina löytyy sellaisia jotka HALUAA olla aattoillan ja koko joulun töissä