Kysymys teille jotka olette myyneet itsepalvelukirppiksellä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ensikertalainen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"ensikertalainen"

Vieras
Tai kysymyksiä..:)

Oon ensimmäistä kertaa menossa myymään ja mulla ei ole muuta tavaraa kuin vaatteita,mutta niitä on paljon.Siistejä hyvin vähän käytettyjä,jopa käyttämättömiäkin naisten vaatteita ja sitten lasten vaatteita (pojalle) myöskin ehjiä ja siistejä.

Miten on,meneeköhän hyvin kaupaksi?

Jos on jotain hyviä vinkkejä,neuvoja myymisen suhteen,kuulisin niitä mielelläni! :)

Hinta keskimäärin 1-3 euroa, puhtaita, ehjiä ja mieluiten muodikkaita. Voit laittaa ison lapun, missä lukee minkäkokoisia vaatteita sulla on myynnissä, tyyliin s-m kokoisia. Siivoa pöytä päivittäin, ei liikaa tavaraa kerralla. Siinäpä se, Pitäis mennä kaupaks jos kirppiksellä käy porukkaa.

Juuuuuuust oli yks ku kävi ihmettelemässä kun mikään ei mene kaupaks.

..Eikai..eihän nyt kukaa edes ehdi käydä kirppiksellä. Joululahjaksi saa mitä tarvii, ja alennusmyynnitkin kohta tulossa

Nyt on tosi huono aika kaupata. Joulukiireet alkaa painaa päälle ja alennusmyynnit on alkamassa. Itse asiassa joka paikassa tunnutaan myyvän vaatetta 20-40% alennuksella jo.

Nyt on tosi huono aika kaupata. Joulukiireet alkaa painaa päälle ja alennusmyynnit on alkamassa. Itse asiassa joka paikassa tunnutaan myyvän vaatetta 20-40% alennuksella jo.

Joo,noita alennusmyyntejä kyllä vähän mietinkin...Jäi siis mainitsematta,että en siis ole nyt vielä menossa,vaan vasta tammikuun ehkä puolissa välin,todennäköisesti vasta tammikuun lopussa,koska kirppiksellä mihin olen menossa myymään on jonoa,että joutuu odottamaan kyllä ennen kun pääsee...

Yhteistyössä