Kysymys teille, joiden mielestä naisilla "pitää" olla pitkät hiukset!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kukin tehköön hiuksilleen mitä lystää. Kenenkään ei pidä pitää pitkää tai lyhyttä, eikö sen nyt itse saa päättää |O Itse en kyllä leikkaa ikunaan ihan lyhyeks, se ei vaan sovi mun tyyliin. Rastat voisin ottaa :heart: Ja värjätä vaikka pinkiks ;) Ainiin, enhän mä voi, mä oon niin vanha jo :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun mielestä jos on hyvä tukka, niin miksi se ei voisi olla sitten pitkä? Haaskausta pitää hyvää tukkaa lyhyenä.

Jos on tosi ohut niin sitten lyhyt.

Avaan tässä samalla sateenvarjoa.. Mä olen 33v ja pari kk sitten leikkautin tukan ensimmäistä kertaa elämässäni melko lyhyeksi. Siis... mulla on päässä n. kolmen ihmisen tukka eli varsin runsaasti. Lisäksi todella luonnonkihara. Illalla jos pesen niin aamulla ei likikään kuiva. Ei kaunis. Koko komeus sojottaa juu joka ilmansuuntaan mutta enemmin jostain kohdasta siihen malliin että mietin useasti mahtuisinko ulko-ovesta ulos jo niine hyvinen uskaltautuisin yrittämään. Siinä ois naapureilla funtsimista mihin eläintarhaan ilmoittaisivat löytyneestä villieläimestä.

Ja nyt on niiiin ihanaa. Ei tarvi suunnitella milloin pesen tukan. Hoitoainetta menee murto-osa entisestä.

Siltikin aion vielä joskus kasvattaa pehkoni takaisin. Joskus sitten kun siihen harrastukseen on aikaa. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Mulla ollut joskus tämmönen....jos joskus löytyy taas jokin kiva niin sit leikkaan taas
lyhyt.jpg

Tosi nätti oot lyhyemmässä tukassa, tekee sut paaaljon nuoremman näköiseksi !

Oho, vau! Mä luulin, että tossa kuvassa oli joku julkkis, mutta se olitkin sä :o Kivat hiukset ja kaunis olet muutenkin! :)

Miulle on ollut tosi yllättävää se, miten paljon ihmiset täällä välittää siitä, miten muut pukeutuu, leikkaa tukkansa tai muuten elämänsä järjestää... en voi ymmärtää, ketä oikeasti kiinnostaa toisten hiukset tai meikit tai keittiönkaapit niin paljon.

Alkuperäinen kirjoittaja milli:
miksi pitää olla pitkät hiukset?

Miksi pitää ylipäätään olla hiukset?
Ajaa kaikki pois vaan, niin ei tartte murehtia miten ne laittaa. ;)

Kärjistäen asia nyt vaan menee niin, että pitkät hiukset näyttävät naisellisilta. Tämä tietysti kaikki telaketjufemakot ja permanentatut korvakorumiehet tietenkin kieltävät kuorossa, mutta näinhän se homma menee ja siksi KESKIMÄÄRIN miehet pitävät pidempiä hiuksia naisilla paremman näköisinä ja naiset lyhyitä hiuksia miehellä paremman näköisinä. Ja joo, onhan tästä poikkeuksia vaikka mihin suuntaan, mutta näin keskimäärin.

Alkuperäinen kirjoittaja kiilusilmäfanaatikko:
Miulle on ollut tosi yllättävää se, miten paljon ihmiset täällä välittää siitä, miten muut pukeutuu, leikkaa tukkansa tai muuten elämänsä järjestää... en voi ymmärtää, ketä oikeasti kiinnostaa toisten hiukset tai meikit tai keittiönkaapit niin paljon.

peesi

Oho, vau! Mä luulin, että tossa kuvassa oli joku julkkis, mutta se olitkin sä :o Kivat hiukset ja kaunis olet muutenkin! :)

Kiitos :D tuo kuva on yli kymmenen vuotta vanha jo....tietenkin näytän siinä nuoremmalta kuin nyt ;)

Mun mielestä jos on hyvä tukka, niin miksi se ei voisi olla sitten pitkä? Haaskausta pitää hyvää tukkaa lyhyenä.

No höh. Musta taas on haaskausta pitää tukka pitkänä vaan siks kun se on hyvä. Siis jos ei muuten viihdy sen kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja MrsJones:

Avaan tässä samalla sateenvarjoa.. Mä olen 33v ja pari kk sitten leikkautin tukan ensimmäistä kertaa elämässäni melko lyhyeksi. Siis... mulla on päässä n. kolmen ihmisen tukka eli varsin runsaasti. Lisäksi todella luonnonkihara. Illalla jos pesen niin aamulla ei likikään kuiva. Ei kaunis. Koko komeus sojottaa juu joka ilmansuuntaan mutta enemmin jostain kohdasta siihen malliin että mietin useasti mahtuisinko ulko-ovesta ulos jo niine hyvinen uskaltautuisin yrittämään. Siinä ois naapureilla funtsimista mihin eläintarhaan ilmoittaisivat löytyneestä villieläimestä.

Ja nyt on niiiin ihanaa. Ei tarvi suunnitella milloin pesen tukan. Hoitoainetta menee murto-osa entisestä.

Siltikin aion vielä joskus kasvattaa pehkoni takaisin. Joskus sitten kun siihen harrastukseen on aikaa. :D

ootko kuullut suoristuksesta..siis kestosuoristuksesta? ja sittenhän on kerrostetusti leikattuja malleja, jotka sopii hyvin paksutukkaiselle.. helppo kohottaa tyvestä kun on päälihiukset hiukan lyhemmät ja sitten kuitenkin pituutta alemmissa kerroksissa...

Alkuperäinen kirjoittaja nojuuuu:
Alkuperäinen kirjoittaja MrsJones:

ootko kuullut suoristuksesta..siis kestosuoristuksesta? ja sittenhän on kerrostetusti leikattuja malleja, jotka sopii hyvin paksutukkaiselle.. helppo kohottaa tyvestä kun on päälihiukset hiukan lyhemmät ja sitten kuitenkin pituutta alemmissa kerroksissa...

Omalla neitokaisella on luonnonkihara ja todella paksu tukka, ei paljoa auta nuo suoristukset tai kerrostukset...kerrostukset kihartuu entisestään ja suoristus ei pysy.

Yhteistyössä